Mega Image doneaza 240.000 euro catre Crucea Rosie pentru sustinerea sistemului medical

Mega Image donatie Crucea RosieMega Image sustine sistemul medical printr-o donatie de 1.160.000 de lei, echivalentul a 240.000 euro, catre Societatea Nationala Crucea Rosie, pentru achizitia suplimentara de monitoare si ventilatoare medicale, precum si a altor echipamente medicale necesare.

Aceste fonduri vor fi directionate de catre Crucea Rosie pentru achizitia a cel putin 12 echipamente de ventilatie medicala, contribuind astfel la sustinerea spitalelor cu echipamentul de care au nevoie in aceasta perioada dificila.

In acelasi timp, pentru a proteja mai mult persoanele cu risc crescut de infectare, cu varste de peste 65 de ani, adopta noi masuri pentru angajatii din aceasta categorie, cat si pentru persoanele din comunitati.

Pentru a evita cresterea preturilor la raft pentru produse care inregistreaza cresteri pe intreg lantul de productie si de distributie, Mega Image investeste in reducerea preturilor la produse alimentare de baza si nealimentare, care au in aceasta perioada o cerere mult mai mare.

Trecem printr-o perioada cu numeroase provocari, in care, desi nu e usor pentru nimeni, e important sa ramanem solidari si sa contam unii pe altii. Noi, ca retailer, avem un rol crucial si o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat, depunem eforturi uriase si facem investitii pentru a ramane in continuare un loc sigur pentru cumparaturi. Ne dorim sa sprijinim cat mai mult comunitatea si am decis sa ne alaturam misiunii Crucei Rosii Romane printr-o donatie care sa acopere achizitia de sisteme complete de ventilatie, atat de necesare pacientilor aflati in stare grava din cauza infectarii cu COVID-19. Avem grija de persoanele care sunt expuse mai mult infectarii, cu varste de peste 65 de ani, si am luat masuri suplimentare de protectie, atat pentru colegii nostri din echipa, cat si pentru oamenii din comunitate. Vom investi in reducerea preturilor la raft indiferent de aparitia unor eventuale cresteri ale costurilor de productie si de distributie. Vom urmari in continuare indeaproape evolutia evenimentelor si vom lua masuri atunci cand va fi necesar pentru a ramane in siguranta si parte activa din comunitate,”  afirma Mircea Moga, CEO Mega Image.

Grija pentru persoanele cu risc crescut de infectare, cu varste de peste 65 de ani

Ca urmare a limitarilor recente in contextul COVID-19 pentru persoanele cu varste de peste 65 de ani, pentru a preveni expunerea colegilor din echipa din aceasta categorie, Mega Image adopta masuri suplimentare: toti angajatii care au implinit varsta de 65 de ani vor putea intra in concediu de odihna in perioada urmatoare, pentru a putea ramane la domiciliu.

De asemenea, toate magazinele au programul adaptat noului context, sunt deschise intre 08:00 – 21:00,  iar echipele Mega Image s-au mobilizat pentru a asigura un flux prioritar dedicat  persoanelor cu varste de peste 65 de ani, in intervalul orar 11:00 – 13:00.

Masuri pentru a evita cresterea preturilor la raft pentru produse

Ca urmare a masurilor critice in contextul COVID-19, care au dus si pot genera modificari si cresteri de preturi pe intreg lantul de productie si de distributie, Mega Image va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra preturilor la raft.

Au fost reduse preturile la fructe si legume (peste 120 de produse din categorie), produse de stricta necesitate alimentare de baza (peste 100 de produse de stricta necesitate – ulei, zahar, orez, paste, malai, faina de grau, conserve de ton), produse de igiena si de curatenie (detergent, sapun, solutii de igienizare).

In continuare, echipa Mega Image va monitoriza atent preturile practicate de furnizori la toate  produsele si va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra preturilor la raft, impact care ar putea sa apara ca urmare a cresterii costurilor materiilor prime sau a conditiilor si a masurilor care au afectat lantul de productie si de distributie in aceasta perioada, pentru a putea oferi clientilor preturi accesibile la cumparaturi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.