Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Mega Image va investi 1 milion de euro in educarea copiilor privind alimentatia sanatoasa

1milion_de_euro_pentru_Generatia_MegaMega Image a dat startul campaniei „1 milion de euro pentru Generatia Mega” – o noua initiativa de responsabilitate sociala prin care compania sarbatoreste Anul Centenarului, cu scopul de a incuraja alimentatia sanatoasa in randul copiilor.

Astfel, in perioada 8 noiembrie – 5 decembrie 2018, Mega Image desfasoara, in toate magazinele sale din tara, o campanie la finalul careia compania va reinvesti, alaturi de clienti, un milion de euro pentru alimentatia sanatoasa a 500.000 de copii din tara.

Mecanismul campaniei implica redirectionarea in fondul de proiect a 1% din bonurile incasate cu o valoare mai mare de 30 de lei, pe perioada desfasurarii campaniei.

In plus, Mega Image va redirectiona 1% din valoarea produselor partenere (special semnalizate la raft), fara alte conditionari legate de valoarea bonului.

Adrian Nicolaescu, Vicepresedinte Marketing al Mega Image.In anticiparea anului Centenarului, ne asumam misiunea de a face o schimbare in bine pentru generatiile urmatoare si facem deja primul pas: sustinerea unei alimentatii sanatoase. De aceea, ne bucuram sa putem lansa astazi o campanie prin care, in cursul anului urmator, alaturi de clientii nostri vom investi un milion de euro ce vor deservi 500.000 de copiii din toata tara, indiferent de zona geografica sau de situatia lor materiala”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

 

Campania „1 milion de euro pentru Generatia Mega” are ca scop crearea unui viitor mai bun pentru copii si pentru generatiile urmatorilor 100 de ani, prin actiuni concrete care sa contribuie la educatia acestora cu privire la o alimentatie sanatoasa si la un stil de viata sustenabil.

Programul Generatia Mega va fi dezvoltat in 2019, cu mai multe proiecte implementate pe parcursul anului.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...