Mega Image a dat startul campaniei „1 milion de euro pentru Generatia Mega” – o noua initiativa de responsabilitate sociala prin care compania sarbatoreste Anul Centenarului, cu scopul de a incuraja alimentatia sanatoasa in randul copiilor.
Astfel, in perioada 8 noiembrie – 5 decembrie 2018, Mega Image desfasoara, in toate magazinele sale din tara, o campanie la finalul careia compania va reinvesti, alaturi de clienti, un milion de euro pentru alimentatia sanatoasa a 500.000 de copii din tara.
Mecanismul campaniei implica redirectionarea in fondul de proiect a 1% din bonurile incasate cu o valoare mai mare de 30 de lei, pe perioada desfasurarii campaniei.
In plus, Mega Image va redirectiona 1% din valoarea produselor partenere (special semnalizate la raft), fara alte conditionari legate de valoarea bonului.
In anticiparea anului Centenarului, ne asumam misiunea de a face o schimbare in bine pentru generatiile urmatoare si facem deja primul pas: sustinerea unei alimentatii sanatoase. De aceea, ne bucuram sa putem lansa astazi o campanie prin care, in cursul anului urmator, alaturi de clientii nostri vom investi un milion de euro ce vor deservi 500.000 de copiii din toata tara, indiferent de zona geografica sau de situatia lor materiala”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.
Campania „1 milion de euro pentru Generatia Mega” are ca scop crearea unui viitor mai bun pentru copii si pentru generatiile urmatorilor 100 de ani, prin actiuni concrete care sa contribuie la educatia acestora cu privire la o alimentatie sanatoasa si la un stil de viata sustenabil.
Programul Generatia Mega va fi dezvoltat in 2019, cu mai multe proiecte implementate pe parcursul anului.