METRO Cash & Carry Romania cauta antreprenori care isi ajuta comunitatea

metro2METRO Cash & Carry Romania da startul celei de-a doua editii a programului de responsabilitate sociala METRO – Starurile Comunitatii. Competitia se adreseaza antreprenorilor care isi impart succesul cu membrii comunitatii din care fac parte, prin actiuni sociale, umanitare, de mediu sau educationale. Prin cea de-a doua editie a programului, METRO isi propune sa sublinieze importanta micilor afaceri in dezvoltarea comunitatilor locale, sa incurajeze si sa rasplateasca initiativele de responsabilitate sociala la nivelul intreprinderilor mici si mijlocii. Intreprinzatorii se pot inscrie in competitie in intervalul 23 aprilie – 23 iulie 2015.Metro -Plantari 2014

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry RomaniaFie ca vorbim despre parteneri care si-au transformat locatia intr-un centru de activitati culturale pentru educarea comunitatii locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunitatii, cazurile inscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovada antreprenorii fata de comunitatea din care fac parte. Povestile lor ne-au convins sa continuam cautarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua editie a competitiei METRO – Starurile Comunitatii”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Povestile care descriu implicarea in comunitate pot fi completate cu imagini si inregistrari video, pentru a atrage voturile publicului. Publicul larg isi poate sustine proiectul preferat pana in 23 iulie, cand cele mai votate 10 proiecte vor intra in faza de validare si vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi in finala METRO – Starurile Comunitatii si vor fi supuse evaluarii unui juriu format din experti in zone cheie pentru competitie, precum antreprenoriat, comert, zona neguvernamentala si media specializata.

Pentru mai multe detalii, click AICI.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.