CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

METRO continua initiativele in dezvoltarea agriculturii sustenabile, prin proiectul „De-ale noastre”

Metro_De-ale_noastreMETRO Romania continua, pentru al patrulea an consecutiv, initiativele in dezvoltarea agriculturii sustenabile, prin programul „De-ale noastre”, ce vizeaza sustinerea producatorilor locali. Scopul lansarii programului „De-ale noastre” in anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producatorilor locali (posibilitati reduse de a promova si distribui produsele), precum si de a realiza un transfer de expertiza care sa ii ajute pe termen lung. Prin consultanta constanta pe care METRO o ofera in fiecare etapa a procesului de productie, Metro01compania ii aduce pe producatori mai aproape de standardele unui comert profesionist si sustenabil.

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry RomaniaSegmentul producatorilor locali este unul dintre acele sectoare care necesita multa atentie, cu o contributie considerabila la dezvoltarea sanatoasa a economiei locale. Am demarat acest program in Romania pentru a-i ajuta pe miciiproducatori sa obtina o productie mai buna. De aceea, «De-ale noastre» este un program strategic incare credem foarte mult si pecare ne bucuram sa il continuam”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Romania.

De la cinci sortimente de legume din Poiana Mare, „De-ale noastre” a evoluat la un sortiment de 45 de fructe si legume achizitionate de la peste 100 de producatori locali, din 33 de comunitati.

Compania asigura producatorilor din program consultanta specializata, in a-i asista pe micii producatori in fiecare etapa a procesului de productie, oferindu-le sfaturi privind: selectia soiurilor, in functie de tipul de sol; perioada optima de recoltare; tehnici si mijloace de productie sau metode de eficientizare a costurilor de productie si resurselor. Pe aceasta cale, producatorii obtin fructe si legume care respecta standardele de calitate si isi pot eficientiza productia si resursele investite.

Controlul productiei, din momentul semanatului si pana in momentul cand legumele ajung la raft, asigura trasabilitatea produselor sau originea lor controlata. Aceasta inseamna ca fiecare client METRO, care cumpara legumele si fructele“De-ale noastre”, are la dispozitie informatii referitoare la originea acestora, metodele de productie folosite sau perioada de recoltare, avand astfel o garantie a calitatii lor.

Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry Romania, de sustinere a producatorilor locali, prin care compania incurajeaza dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei si stabileste noi standarde la nivelul pietei si a producatorilor.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.