METRO România a lansat campania „Împreună Putem Ajuta” care constă în donația de către METRO România a câte 2 lei pentru fiecare achiziție făcută din magazinele fizice sau platforma de livrare online MSHOP, în perioada 28 martie – 16 aprilie 2022.
Sumele astfel obținute vor fi donate către Crucea Roșie Română care le va folosi pentru ajutorarea refugiaților ucraineni prin infrastructura de care dispune.
În cadrul acestei inițiative, fiecare client METRO care va face cumpărături în această perioadă în magazinele METRO va deveni un suporter activ al strângerii de fonduri de ajutor umanitar pentru refugiații ucraineni. Sumele strânse prin această inițiativă a METRO România vor fi donate direct către Crucea Roșie Româna, care va ajuta refugiații din Ucraina, aflați pe teritoriul țării noastre.
“Războiul din Ucraina ne-a adus față în față cu o criză umanitară la care nu putem rămâne indiferenți. Ca și METRO România, am întins o mână de ajutor acestor oameni care fug din calea războiului și lasă totul în urmă pentru a-și salva viața lor și a copiilor lor. Geografic suntem într-o zonă care a primit refugiați din primele clipe ale războiului, iar proximitatea magazinelor noastre din Suceava, Baia Mare și Galați, precum și specificul activității de comerț alimentar ne-a permis să fim printre primii care am dat o mână de ajutor. În continuarea acțiunilor cotidiene de ajutor umanitar prin donații de produse alimentare și nealimentare, am luat hotărârea să acționăm direct prin donație financiară către Crucea Roșie Română, un partener cu o istorie și experiență bogate în acțiuni umanitare,” a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.
Războiul din Ucraina continuă să escaladeze, milioane de oameni fiind nevoiți să își părăsească țara încercând să se pună la adăpost. METRO România a răspuns activ crizei umanitare încă de la începutul situației dramatice din Ucraina, venind în sprijinul refugiaților ucraineni, prin donații de produse alimentare (apă, conserve, dulciuri, paste făinoase) și nealimentare (detergenți, cosmetice, produse de igienă și de îngrijire personală de strictă necesitate) către parteneri de tradiție din domeniul organismelor de binefacere care, la rândul lor, prin infrastructura organizațională din teren, au distribuit ajutoarele în zonele fierbinți.