METRO – Starurile Comunitatii si-a desemnat castigatorii pentru al doilea an la rand

METRO Community Stars Awards 2015 (1) METRO a desemnat castigatorii celei de-a doua editii a competitiei „METRO – Starurile Comunitatii”. Compania Softmagazin, din judetul Galati, a ocupat primul loc in competitie, cu un premiu in valoare de 30.000 de lei. Adrian Buhai, administratorul companiei, si-a propus sa se implice in rezolvarea unei probleme stringente in comunitate: rata mare de abandon scoMETRO Community Stars Awards 2015 (11)lar cauzat de gradul de saracie a familiilor locale; in 2009, a cumparat o casa pe care a transformat-o intr-un centru social, unde, in prezent, 14 copii beneficiaza aici de o masa, ajutor la teme si de activitati educationale.

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.Antreprenorii din competitie sunt adevarate modele in comunitate; intr-un context economic dificil, ei au implementat proiecte prin care sa lupte impotriva unor probleme stringente din societate. Incheiem si anul acesta cu succes METRO – Starurile Comunitatii, singura competitie de pe piata care sustine initiativele de responsabilitate sociala ale IMM-urilor si felicitam castigatorii pentru ingeniozitatea, seriozitatea si consecventa cu care sprijina rezolvarea unor probleme din comunitate”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.

METRO Community Stars Awards 2015 (9)Pe locul al doilea s-a situat Centrul Medical Brotac din Bucuresti, castigator al premiului de 20.000 de lei. Angajatii companiei si-au propus in 2014 sa atraga atentia parintilor asupra deformarilor coloanei dezvoltate de copii la varste fragede, din cauza unor pozitii incorecte la birou. Ei au trecut prin 13 scoli din Bucuresti si au consultat gratuit aproximativ 2400 de copii. In urma consultatiilor, echipa Brotac a descoperit ca peste 60% dintre ei prezinta deformari ale coloanei. Dupa consultatii, 130 de copii din cele 13 scoli au avut sansa de a primi asistenta kineto.

Ionut Glavan, detinatorul afacerii IML Motoare, este castigatorul premiului trei in competitiMETRO Community Stars Awards 2015 (8)e, in valoare de 15.000 de lei, dupa ce a reusit sa mobilizeze comunitatea din Galati sa ii sustina proiectul de responsabilitate sociala. In ultimii trei ani, Autobuzul lui Mos Craciun a strabatut Galatiul pentru a aduce surprize copiilor din comunitate. Pentru toate cele trei editii, Ionut Glavan a finantat Autobuzul lui Mos Craciun si a adunat o echipa care a pregatit bucurii pentru mai mult de 1200 de copii din oras.

Celelalte companii finaliste – Petromar Import-Export, din Intorsura Buzaului, Fan Vio Rod, din comuna Borcea, Calarasi, Stem Sure Medical, din Bucuresti, Made in Rosia Montana, din Rosia Montana, Comert Luci, din Intorsura Buzaului, Chamarel, din satul Arsa- Constanta si Dagmar, din Craiova – au primit vouchere de cumparaturi in valoare totala de 5.000 de lei.

Prin cea de-a doua editie a METRO – Starurile Comunitatii, METRO si-a propus sa rasplateasca antreprenorii care sustin proiecte sociale, educationale si de mediu in comunitatea din care fac parte. Anul acesta, aproximativ 45 de intreprinzatori s-au inscris pe parcursul competitiei. Dupa o perioada de votare, validare si vizite pe teren de catre echipa Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile, 10 proiecte au ajuns in finala competitiei, pentru a fi evaluate de catre juriu, pentru unul dintre premiile puse la bataie in competitie.

Trei finalisti cu cel mai mare punctaj acordat de membrii juriului au castigat premii in valoare totala de 65.000 de lei, ceilalti sapte finalisti fiind rasplatiti cu vouchere de cumparaturi in valoare totala de 5.000 de lei.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.