Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR CITATE

MiraTelecom sustine si premiaza pasiunea pentru cercetare

„Pentru a fi inclus in proiectul-pilot „Mira Telecom Student – Programming the future”, candidatul ideal trebuie sa dovedeasca, dincolo de rezultatele academice, creativitate si inovatie in abordare, o reala pasiune pentru cercetare, sa fie capabil sa lucreze in echipa, dar si individual, si sa aiba calitati de lider. Consideram acest proiect drept o investitie in viitorul cercetarii din Romania, un domeniu esential in activitatea noastra, dar si ca pe o initiativa de formare profesionala a tinerilor studenti. Acest tip de parteneriat intre companii private si sistemul universitar s-a dovedit la nivel international un excelent generator de performanta profesionala si academica. Speram ca initiativa noastra sa fie un prim precedent in acest domeniu” – Stelian Ilie,  presedinte Mira Telecom.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...