Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

MOL Group a dat startul competitiei pentru studenti Freshhh 2014

Mol_Romania_Freshhh_2014Grupul MOL a lansat o noua editie a competitiei internationale Freshhh 2014, in cadrul careia grupuri de studenti de la universitati si colegii concureaza pentru 20.000 de euro si perspectiva unei cariere. Inscrierea in competitie se poate face pana la data de 7 aprilie, pe pagina www.freshhh.net. Programul are ca scop atragerea si dezvoltarea de tinere talente pentru operatiunile Grupului MOL si transformarea tinerilor intr-una din cele mai importante axe de sustinere a companiei. In ultimii sapte ani, 10.000 de studenti grupati in 3.500 de echipe de la 250 de universitati din 70 de tari au concurat in cadrul acestui program. Multi dintre ei sunt acum angajati de succes ai Grupului MOL din toata lumea.

Zdravka Demeter Bubalo, Vicepresedinte pentru Resurse Umane al Grupului MOLAnul trecut am avut un numar record de aplicatii, peste 2.600 de studenti grupati in 887 de echipe din peste 60 de tari au participat la competitie. Scopul nostru este sa batem recordul anul acesta. Viitorul success al Grupului MOL se afla in miinile tinerilor care pot aduce creativitate, idei proaspete si noi perspective Grupului, asa ca cea mai buna decizie pe care o putem lua este aceea de a investi continuu resurse in dezvoltarea de talente de varf,” a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vicepresedinte pentru Resurse Umane al Grupului MOL.

Competitia Freshhh se desfasoara in trei etape in cadrul carora cei inscrisi trebuie sa concureze intr-un scenariu virtual online rezolvand sarcini strategice si industriale dezvoltate de Grupul MOL. Cele mai bune 40 de echipe din prima runda au sansa de a se califica in runda Simularii Strategiei, in care se vor confrunta cu simulari privind benzinaria si va trebui sa ia decizii corecte, bazate pe o analiza atenta a pietei. Runda a treia este finala care se desfasoara in direct la Budapesta si unde cele mai bune 5 echipe vor concura pentru marele premiu.

Cele mai bune trei echipe castiga in total 20.000 de euro (9.000 de euro pentru echipa castigatoare, 7.000 de euro pentru cea de a doua si 4.000 de euro pentru ocupantii locului al treilea) si posibilitatea de a face parte din programul de recrutare si dezvoltare a Grupului MOL. Performanta a echipelor va fi apreciata de catre un juriu format din manageri ai Grupului MOL. In acest an, Freshhh se concentreaza in mare parte pe rafinarie, logistica si strategie.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...