MOL Romania deruleaza programe cu traditie in domeniul CSR

Mol Romania este una dintre companiile care au programe cu traditie in domeniul Responsabilitatii Sociale din tara noastra. Pentru a afla mai multe despre strategia si activitatile companiei in acest domeniu si despre oamenii care pun in aplicare aceste programe am stat de vorba cu Erzsébet Felméri – CSR Coordinator MOL Romania.

Printre responsabilitatile ei se numara implementarea strategiei regionale de CSR, voluntariat si sponsorizari a Grupului MOL in Romania si asigurarea conformitatii cu politica companiei a activitatilor de sponsorizare si CSR.

Totodata, Erzsébet tine legatura cu ONG-urile autohtone pentru o cat mai buna implementare a proiectelor finantate de MOL Romania.

Erzsébet a absolvit Universitatea Babes Bolyai, din Cluj-Napoca, sectia Economie.

– Care au fost primii pasi facuti de dumneavoastra in domeniul Responsabilitatii Sociale Corporative?

– De patru ani lucrez in domeniul CSR, de cand am venit la MOL Romania. Inainte contactul meu cu acest domeniu a fost unul conceptual, pe plan personal, care s-a manifestat practic in simt civic si sensibilitate fata de problemele sociale. Convingerea mea este ca faptul ca am fost un cetatean responsabil si ca am observat problemele si nevoile din jurul meu si am facut ce era posibil pentru a ajuta dar am si ajuns sa contemplez in momentele respective posibilele solutii pe termen lung pentru ele, este de mare ajutor acum in munca mea. Aceste experiente imi permit sa vad problemele societatii din mai multe unghiuri deci sa am o viziune mai completa, mai complexa asupra situatiilor, problemelor, solutiilor, dar si sa identific posibilele efecte ale actiunilor noastre. Cred ca fiind un “bun cetatean” intr-un fel am trait in acest domeniu de cand am fost mica, acum aceasta este si munca mea la MOL Romania, doar ca totul este organizat, institutionalizat.

– Care a fost cea mai mare provocare profesionala de cand lucrati in acest sector?

– Analizam permanent nevoile societatii si cauzele sociale pentru a identifica pe acelea care au cea mai mare nevoie de sprijinul nostru, unde impactul unei interventii ar putea fi cel mai mare. Cred ca cea mai mare provocare a fost si este in continuare cea a impartirii resurselor alocate in scopul sustinerii comunitatilor. Sunt atat de multe comunitati, atat de multe nevoi, foarte multe domenii, cauze care au nevoie de sustinere, astfel ca procesul de identificare a celor mai presante necesitati este dificil.

Citeste interviul complet pe site-ul CSRleaders.ro

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.