Mondelēz International a anuntat obiectivele sale de sustenabilitate pentru anul 2020

Mondelez Mondelez International a anuntat obiectivele sale de sustenabilitate pentru anul 2020, ce prevad reducerea emisiilor de dioxid de carbon din procesul de fabricatie, a defrisarilor in cadrul lantului agricol de aprovizionare, a consumului de apa in locatii in care acesta are o mare importanta si a cantitatii de material de ambalaj folosit. Obiectivele de sustenabilitate pentru anul 2020 sunt parte integrata a strategiei referitoare la well-being. In urma cu doi ani, compania a lansat platforma The Call for Well-Being prin intermediul careia a combinat sustenabilitatea si initiativele health&wellness sub aceeasi umbrela. Aceasta vine in sprijinul unuia dintre pilonii strategiei globale – Protejarea bunastarii planetei noastre si reprezinta un apel la actiune pentru implicarea in patru domenii vitale in care compania isi poate aduce cea mai mare contribuObiective 2020 - Mondelez Internationaltie: sustenabilitate, mindful snacking, comunitate si siguranta.

Doina Cavache, Corporate Affairs Manager Mondelez Romania„Pentru a ne dezvolta afacerea si a asigura un viitor mai bun pentru noi, cat si pentru furnizorii, fermierii si consumatorii nostri, ne concentram asupra domeniilor ce pot avea un impact semnificativ asupra problemelor sociale globale. Dar, in acelasi timp, ne-am dat seama ca nu le putem solutiona singuri si, de aceea, vom colabora cu expertii care ne pot ajuta sa adresam aceste probleme sociale complexe”, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager Mondelez Romania.

Platforma the Call for Well-Being incorporeaza cei patru piloni ai strategiei de well-being:

  • Incurajarea consumatorilor sa manance responsabil;
  • Parteneriate cu comunitatile locale pentru a promova un stil de viata sanatos;
  • Asigurarea unei surse sustenabile de materii prime agricole si reducerea amprentei asupra mediului;
  • Pastrarea sigurantei oamenilor si a produselor.

Incurajarea consumatorilor sa manance responsabil si parteneriate cu comunitatile

Mondelez International - Obiective 2020Mondelez International, una dintre cele mai mari companii ce activeaza in domeniul snack-urilor, se angajeaza sa ajute oamenii sa-si aleaga snackurile in mod rational. Pentru prima data, compania si-a stabilit obiective de imbunatatire a valorilor nutritionale ale produselor, la nivel gobal, pana in 2020, astfel:

  • Cresterea la 25% a venitului generat de portfoliul ce se incadreaza in “Better Choices”;
  • Reducerea sodiului si a grasimilor saturate cu 10%;
  • Cresterea aportului de cereale integrale cu 25% si
  • Cresterea cu 25% a ofertelor de produse, ambalate individual, cu un continut de 200 calorii sau mai putin.

De asemenea, compania investeste 50 milioane de dolari in programe ce incurajaza un stil de viata sanatos in urmatorii ani si care se concentreaza pe educatie in nutritie si promovarea unui stil de viata activ.

Asigurarea surselor sustenabile de materii prime din agricultura si reducerea amprentei asupra mediului

Impreuna cu partenerii sai, Mondelez International se angajeaza sa:Mondelez International - Obiective 2020

  1. Investeasca, in urmatorii 10 ani, 400 milioane de dolari in programul “Cocoa Life” prin care ii ajuta pe fermieri sa creeze comunitati prospere;
  2. Promovarea biodiversitatii si a practicilor bune de mediu prin programul “Harmony”, programul european de aprovizionare cu grau;
  3. Reducerea amprentei de mediu prin reducerea consumului de energie, apa, deseuri, emisii de gaze ce provin din productie cu 15% pana in 2015.

Reprezentantii companiei spun ca pastrarea sigurantei oamenilor si a produselor ramane cea mai importanta prioritate.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.