Mondelēz International a lansat primul raport despre tendintele in snacking

Mondelēz International a realizat un studiu global privind tendintele consumatorilor in ceea ce priveste rolul pe care snacking-ul il joaca in intreaga lume, pentru a raspunde nevoilor in crestere ale consumatorilor: stilul de viata modern, dorinta din ce in ce mai mare de conectare la comunitate si un sentiment din ce in ce mai holistic al starii de bine.

Studiul “State of Snacking” dezvaluie cresterea snacking-ului la nivel mondial, in paralel cu cel regional, demonstrand modul in care gustarile contribuie la regandirea viitorului alimentelor, prin adresarea intregii game de nevoi care exista in viata noastra de zi cu zi.

Raportul privind starea snacking-ului, elaborat in parteneriat cu specialistii in domeniul sondajelor pentru consumatori de la The Harris Poll, completeaza cunostintele globale de snacking ale Mondelēz International cu noi cercetari efectuate pe mii de consumatori din douasprezece tari. Raportul arata ca obiceiul de a lua gustari (snackingul) este un comportament in crestere la nivel mondial. In special, 6 din 10 adulti din intreaga lume spun ca prefera sa manance multe mese mici pe parcursul zilei, spre deosebire de cateva mai mari (59%), consumatorii mai tineri alegand in special gustari, 7 din 10 in randul Millennials (70%).

Dirk Van de Put,MondelezPe masura ce piata de snacking continua sa creasca la nivel mondial, ramanem fideli scopului nostru de a oferi oamenilor snack-urile potrivite, invatand constant despre numeroasele moduri diferite in care consumatori din intreaga lume isi iau gustarile si isi dezvolta relatia cu alimentele. Vedem ca adultul de varsta medie la nivel global mananca acum mai multe gustari decat mese intr-o zi, lucru determinat de din ce in ce mai mare de conditionari, asociate in mare masura cu modul in care traim astazi, incluzand aici o nevoie tot mai mare de comoditate, dorinta de a impartasi experiente nostalgice si culturale extinse, preferinte de stare de bine si dorinta de alegeri care variaza de la sanatos la rasfat”, a declarat Dirk Van de Put, Presedinte si CEO al Mondelēz International.

Date cheie din raportul privind starea snacking-ului din 2019 includ:

Relatia noastra cu mancarea se schimba fundamental.

  • Pentru consumatorii din intreaga lume, rolul pe care alimentele il joaca in sanatate si starea de bine este din ce in ce mai important; oamenii au in vedere din ce in ce mai mult modul in care portiile mai mici – gustarile – le influenteaza starea de bine, precum si sanatatea fizica.

    Pentru mai mult de 8 din 10 persoane, comoditatea (87%) si calitatea (85%) sunt printre factorii de top care influenteaza alegerea gustarii.
    80% dintre consumatori cauta gustari sanatoase si echilibrate.
    71% dintre adulti spun ca gustarea ii ajuta sa isi controleze foamea si sa-si gestioneze caloriile pe parcursul zilei.
  • Cu toate acestea, momentele de rasfat continua sa aiba un loc important in rutinele zilnice.
    80% d
    intre adultii din intreaga lume spun ca sunt preocupati de un stil echilibrat luand in calcul ambele optiuni, sanatatea si rasfatul, in functie de nevoia de moment.
    77% dintre consumatori sunt de acord ca exista un timp si un loc pentru o gustare sanatoasa si un timp si un loc pentru o gustare care te rasfata.
    Majoritatea oamenilor spun ca gustarile sunt la fel de importante pentru starea lor de bine mentala (71%) si emotionala (70%), cat si pentru starea lor de bine fizica.

Snacking-ul este cu mult mai mult decat ceea ce mancam.

  • Snackingul este o modalitate cheie pentru oamenii din intreaga lume sa se conecteze la cultura lor si sa-si impartaseasca sentimentul de identitate cu comunitatile si familiile lor.

o             71% spun ca snacking-ul este o modalitate de a-si aminti de acasa.

o             7 din 10 adulti depun eforturi pentru a impartasi gustarile preferate ale copilariei cu altii (70%).

  • In intreaga lume, mai mult de 8 din 10 parinti folosesc timpul gustarii ca o modalitate secundara de conectare cu copiii lor (82%).

Mondelēz International lanseaza raportul privind starea snackingului la un an dupa ce a anuntat o noua strategie si planul de business. In ultimul an, compania a inregistrat progrese importante in misiunea sa de a oferi consumatorilor gustarea potrivita, pentru momentul potrivit, in modul potrivit.

Aceasta include cunoasterea din ce in ce mai aprofundata a factorilor care ii motiveaza pe oameni sa ia gustari, in timp ce continua sa raspunda abordarii holistice a starii de bine a oamenilor, oferind ingredientele principale din surse sustenabile si extinzand portofoliul de produse cu noi optiuni si inspirand consumatorii in obiceiurile de gustare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.