Mondelēz International a publicat Raportul privind progresele de sustenabilitate

Mondelez Raport 2018Mondelēz International a publicat Raportul privind progresele inregistrate in 2018, anuntand progrese semnificative pentru obiectivele de impact fixate pentru anul 2020.

Raportul evidentiaza modul in care cea mai importanta companie de snacking din lume si-a atins un obiectiv important privind starea de bine, realizand 15% din veniturile nete din snack-uri care integreaza controlul portiilor, cu doi ani inaintea termenului limita propus.

Progresele semnificative pe care Mondelēz International le-a realizat in vederea atingerii obiectivelor sale de impact demonstreaza misiunea companiei de a conduce viitorul snacking-ului, creand gustari in mod corect, atat pentru oameni cat si pentru planeta.

mondelezConsumatorii nu ar trebui sa aleaga intre a lua o gustare si a manca corect sau sa se ingrijoreze cu privire la impactul pe care il au asupra lumii si asupra comunitatilor, atunci cand aleg o gustare. Compania noastra joaca un rol semnificativ in crearea de snack-uri sustenabile pentru un viitor in care oamenii si planeta prospera, dezvoltandu-ne portofoliul pentru a inspira obiceiuri de stil de viata sanatos. Sunt mandru de progresul nostru din 2018, in special in domeniul snack-urilor care contribuie la starea de bine a oamenilor, unde am reusit sa atingem un obiectiv major inainte de termen”, Dirk Van de Put, presedinte si CEO al Mondelēz International.

Mondelēz International isi concentreaza eforturile asupra ariilor in care poate avea cel mai mare impact si unde poate determina schimbari semnificative la scara mare in ceea ce priveste sustenabilitatea.

Iata caracteristicile cheie ale progresului companiei in anul 2018:

Snacking sustenabil: crearea unui viitor in care oamenii si planeta progreseaza prin dezvoltarea unor lanturi de aprovizionare cu ingrediente verificate, reducand impactul asupra mediului si dezvoltand ambalajeFermieri programul Harmony cu zero deseuri.

  • Mentinerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier prin certificare RSPO; si de a provoca furnizorii sa actioneze mai repede pentru a elimina despaduririle, 12 furnizori fiind exclusi din lant ca urmare a acestor incalcari.
  • Reducerea cu 10% a emisiilor de CO2, generate din procesele de productie.
  • Reducerea consumului de apa cu 22% in zone unde apa este o resursa limitata.
  • Reducerea totala cu 13% a deseurilor in procesul de productie.
  • Eliminarea a 59.600 de tone metrice de ambalaje, foarte aproape in a atinge obiectivul 2020 de 65.000 de tone de ambalaje eliminate.
  •  Extinderea initiativei Harmony privind aprovizionarea cu grau sustenabil, pentru a acoperi 100% din marcile de biscuiti din Uniunea Europeana pana in 2022.
  • Programul de sustenabilitate Cocoa Life a ajuns la 140.000 de fermieri in 1.400 de comunitati pana la finalul anului 2018. 43% din cacaua pentru brandurile noastre de ciocolata, inclusiv Milka, provine din programul Cocoa Life.
  • In 2018, 15 % din ouale utilizate provin de la gaini crescute la sol; obiectivul de a avea 100% oua provenite din astfel de surse va fi realizat in 2020 in SUA si Canada si in 2025 in restul lumii.*
  •  Atingerea obiectivului de a avea 100% din producatorii externi si furnizori certificati potrivit GFSIS (Global Food Safety Initiative Scheme).

Consumul constient de gustari: regandirea experientei de snacking; dezvoltarea portofoliului de produse pentru a oferi mai multe optiuni; promovarea obiceiurilor de consum constient de Hands holding cocoa beanssnack-uri, care se concentreaza pe savurarea fiecarei bucati si realizarea unor parteneriate inovatoare pentru a creste impactul companiei.

  • Atingerea obiectivului, cu doi ani mai devreme, de a obtine 15% din venituri din snack-urile care promoveaza portii controlate, fiind ambalate individual si au 200 de calorii sau mai putin.
  • Imbunatatirea profilului nutritional al brandurilor cele mai importante, reducerea nivelului zaharului cu 1% in Milka si Oreo, reducerea cu 1% a grasimilor saturate si a sodiului cu 0,9% in portofoliul la nivel global.
  •  Alocarea a 95% din investitia de 50 milioane de dolari in parteneriate comunitare pentru un stil de viata sanatos, avand un impact asupra a 1.5 milioane de copii din 18 tari, prin cresterea nivelului de cunostinte despre nutritie, oferind oportunitati pentru activitatea fizica si facilitarea accesului la fructe si legume proaspete.

Mondelēz International continua sa se angajeze la nivel global si sa se concentreze acolo unde poate sa faca diferenta prezentand obiectivele de sustenabilitate pentru 2025, care includ:

  •  Reducerea impactului asupra mediului prin angajamentul de a avea toate ambalajele reciclabile pana in 2025.
  •  Dezvoltarea programului de sustenabilitate Cocoa Life astfel incat, pana in 2025, toate brandurile de ciocolata sa aiba ca sursa de cacao programul Cocoa Life.
  •  Reducerea la minimum a deseurilor alimentare, a emisiilor de CO2 si prioritar a consumului de apa pana in 2025.
  •  Cresterea numarului produselor cu portii controlate pana la 20% din venitul net global pana in 2025.
  •  Includerea referintelor legate de portii si informatii despre sustenabilitate pe toate ambalajele, la nivel global, pana in 2025.
  • Hub-ul nostru de inovatie Growing Snack Futures va contribui cu 100 de milioane USD la veniturile noastre pana in 2022.
  • Crearea si continuarea investitiilor in bunastarea comunitatilor prin programele si parteneriatele Fundatiei Mondelēz International.

Intregul Raport poate fi citit AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.