Mondelēz International accelereaza progresul in atingerea obiectivelor de sustenabilitate

MondelezMondelēz International a publicat raportul sau Snacking Made Right pentru anul 2019, evidentiind progresul semnificativ al companiei in atingerea obiectivelor sale pentru 2025 in ceea ce priveste un stil de viata sanatos. Raportul subliniaza misiunea companiei de a fi lider pe piata snacking-ului, avand in vedere dimensiunea sa globala pentru a produce schimbari pozitive.

Raportul Snacking Made Right vizeaza programele proprii de sustenabilitate pentru procurarea de materii prime, precum si abordarea companiei, determinata de scopul sau de a oferi snack-urile potrivite, pentru momentele potrivite, produse in mod responsabil.

Intrucat lumea continua sa se confrunte la nivel global cu pandemia COVID-19, Mondelēz International considera ca scopul companiei este mai important ca niciodata si se angajeaza sa-si continue eforturile in confruntarea cu noile provocari din lume.

Dirk Van de Put,Mondelez„Intrucat gestionam colectiv impactul global al COVID-19, acum mai mult ca niciodata este momentul pentru companii sa faca ceea ce este corect si sa isi deruleze business-urile sustenabil, la scara mare. Abordarea noastra privind sustenabilitatea si starea de bine este axata pe reducerea impactului asupra mediului, si, in acelasi timp, pe crearea unui impact pozitiv in societate. Sunt mandru de progresele semnificative pe care le-am realizat in 2019 si in viitor vom continua sa ne concentram pe obiectivele noastre pentru 2025 privind obiceiul de a lua gustari in mod constient”, a declarat Dirk Van de Put, Presedinte si CEO al Mondelēz International.

Prin cresterea la nivel global a obiceiului de a lua gustari, Mondelēz International isi atinge scopul de a le oferi consumatorilor snack-urile potrivite, folosindu-se de anvergura sa pentru a crea o schimbare in bine, semnificativa si durabila. In 2019, compania a inregistrat progrese semnificative in crearea de lanturi de aprovizionare pProgramul Harmonyuternice, cu ingrediente sustenabile, reducand impactul asupra mediului si inovand in dezvoltarea ambalajelor:

Materii prime sustenabile

  • 63% din cacaua pentru brandurile de ciocolata provine din programul de sustenabilitate Cocoa Life al companiei (o crestere cu 20% fata de 2018).
  • 65% din graul folosit de catre brandurile de biscuiti din Europa este obtinut in mod sustenabil prin programul Harmony.
  • Mentinerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier certificat RSPO.
  • Impactul asupra mediului
  • Reducerea cu 15% a emisiilor de CO2, generate din procesele de productie.
  • Reducerea consumului de apa cu 27%, in zonele unde apa este o resursa limitata.
  • Reducerea cu 21% a deseurilor in procesele de productie.
  • Inovatia ambalajelor
  • 93% dintre ambalaje (din plastic si din alte materiale) concepute pentru a fi reciclabile.

In plus, in 2019, Mondelēz International a facut progrese semnificative contribuind la starea de bine a consumatorilor, prin alinierea gamei de produse la nevoile actuale ale oamenilor legate de stare de bine si prin incurajarea obiceiurilor de consum in mod constient, prin controlul portiilor si prin oferirea de informatii utile pe eticheta:

Raportul Snacking Made Right confirma progresul privind obiectivele ambitioase pe termen lung, care includ:

  • Continuarea dezvoltarii programelor de procurare a materiilor prime sustenabile
  • Extinderea programului Cocoa Life pentru ca toata cacaua folosita sa fie 100% sustenabila pana in 2025.
  • Extinderea programului Harmony pentru ca tot graul folosit pentru marcile de biscuiti din Europa sa fie 100% sustenabil pana in 2022.
  • Mentinerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier prin certificare RSPO.
  • Extinderea monitorizarii si adoptarea unor sisteme de remediere in ce priveste folosirea copiilor la munca, pentru a acoperi 100% comunitatile implicate in programul Cocoa Life din Africa de Vest, pana in 2025.
  • Abordare semnificativa a schimbarilor climatice si reducerea impactului asupra mediului
  • Stabilirea unor obiective bazate pe stiinta pentru reducerea cu 10% a emisiilor de CO2 pana in 2025, cu accent pe protejarea si reabilitarea padurilor.
  • Promovarea inovatiei in domeniul ambalajelor si adoptarea solutiilor privind deseurile de plastic
  • 100% din ambalaje sa fie reciclabile si etichetate cu informatii privind reciclarea corecta a acestora pana in 2025.
  • Sprijin continuu pentru colaborarea la nivel de societate, pentru a combate deseurile de plastic.
  • Alinierea portofoliului de produse la nevoile actuale privind starea de bine si incurajarea obiceiurilor de consum in mod constient
  • 20% din veniturile nete globale sa provina din snack-urile care promoveaza portii controlate, pana in 2025.
  • Etichetarea 100% a ambalajelor, cu informatii privind consumul constient, pana in 2025.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.