Naturli’ a lansat campania „Nu sunt Papă-Lapte” pentru conștientizarea alergiilor alimentare

  • Naturli’, Asociația Română pentru Educație în Alergii (AREA) și Jam Session Agency prezintă „Nu sunt Papă-Lapte”, campania al cărui obiectiv este de a crește gradul de conștientizare privind alergiile alimentare și prezentarea alternativelor pentru cei care nu pot consuma lapte sau lactate.
  • Lansată printr-un video emoționant, campania a stârnit un dialog important despre alergiile alimentare, având deja un impact social puternic.

Naturli’, susținut de Asociația Română pentru Educație în Alergii (AREA), în colaborare cu Jam Session Agency, au lansat campania „Nu sunt Papă-Lapte”, o inițiativă menită să crească gradul de conștientizare privind alergiile alimentare și să evidențieze forța și determinarea copiilor care trăiesc cu aceste provocări zilnice.

Acest proiect își propune să atragă atenția asupra alergiilor la lapte și să transforme percepția asupra acestor afecțiuni, din vulnerabilitate, într-un act de curaj: curajul copiilor care trăiesc zilnic cu aceste provocări.

Campania a avut la bază un insight puternic. În prezent, alergiile alimentare sunt din ce în ce mai comune, iar copiii care suferă de alergii la lapte trebuie să navigheze constant prin situații sociale dificile. Peste 20 de milioane de europeni suferă de alergii alimentare, iar unul din patru copii de vârstă școlară, din Europa, trăiește cu o boală alergică. Acești copii trebuie să facă alegeri ferme și curajoase, refuzând produse lactate pentru a-și proteja sănătatea. Campania „Nu sunt Papă-Lapte” subliniază că alergiile alimentare nu îi fac pe acești copii mai slabi, ci mai puternici și mai rezilienți.

Pornind de la reinterpretarea creativă a unei expresii populare, „a nu fi papă-lapte”, echipele Jam Session și Naturli au reușit să arate că cei care nu consumă produse lactate din cauza alergiilor nu sunt slabi, ci, dimpotrivă, sunt curajoși și puternici. Mesajul principal al campaniei subliniază faptul că alergiile alimentare nu sunt o vulnerabilitate, ci o sursă de forță interioară pentru cei afectați.

Un alt element al campaniei a fost parteneriatul cu lanțul de cafenele Boiler, pentru a aduce mesajul mai aproape de comunitate și de a oferi tuturor oamenilor posibilitatea să aibă o contribuție pozitivă. În perioada 1-16 iunie, latte-ul preparat cu alternativele vegane de la Naturli’ a fost redenumit „Nu sunt Papă-Latte”, iar fiecare pahar a beneficiat de un design deosebit, specific campaniei.

Pentru fiecare zece latte-uri vândute sub noul nume, valoarea unuia a fost donată către Asociația Română pentru Educație în Alergii (AREA), sprijinind astfel proiectele de educație privind alergiile în școli și grădinițe. De asemenea, cafenelele Boiler au fost decorate cu elemente vizuale ale campaniei și au găzduit diverse activități pentru copii, contribuind la răspândirea mesajului de conștientizare și educație.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.