Connect with us

Hi, what are you looking for?

NESTLE

Nescafe Generatia 3 in 1

nescafe 3in1Nescafe Generatia 3 in 1

Obiectivul campaniei Nescafe Generatia 3 in 1 a fost promovarea tinerilor prin talentele proprii pe care acestia au dorit sa le expuna.

La nivel global, compania Nestlé are ca obiectiv imbunatatirea situatiei profesionale pentru 10 milioane de tineri pana in 2030, iar la nivel local, prin Nestlé  Needs Youth si Alliance for Youth, din 2014 pana acum mai mult de 15.000 de tineri au fost implicati in proiectele companiei pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor pentru a putea avea un parcurs profesional de succes.

Campania derulata de catre Nestlé  prin intermediul categoriei Nescafe – Generatia 3in1 si-a dorit identificarea si promovarea tinerelor talente atat din punct de vedere vizibilitate in comunitate, dar si prin acordarea unor premii in bani pentru continuarea proiectelor personale si transformarea acestor talente in cariere.

Toate inscrierile au fost publicate pe pagina dedicata, toate video-urile inscrise in campanie au avut posibilitatea de a fi vazute si jurizate de KOLs dedicati.

La concurs s-au inscris 177 de participanti, care au beneficiat de vizibilitate sporita prin uploadarea video-urilor in playlistul campaniei NESCAFE 3in1, precum si de experienta noua a unui concurs de talente. Dintre acestia, 10 castigatori s-au bucurat si de premiile campaniei.

Rezulate:

La concurs s-au inscris 177 de participanti, care au beneficiat de vizibilitate sporita prin uploadarea video-urilor in playlistul campaniei NESCAFE 3in1, precum si de experienta noua a unui concurs de talente. Dintre acestia, 10 castigatori s-au bucurat si de premiile campaniei.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...