Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé a desemnat câștigătorii concursului „Creștem împreună”

nestleNestlé a desemnat castigatorii concursului „Creștem Împreună”, competitie organizata cu ocazia aniversării a  25 de ani de activitate în România. Cele 10 idei inovatoare  au  în total un număr de 85.380 de beneficiar și se vor derula la nivel național.

În cadrul concursului s-au înscris 74 de startup-uri și organizații non-guvernamentale, fără scop lucrativ cu experiență de minimum 1 an în derularea de proiecte sociale. Dintre cele 74 de proiecte înscrise au fost selectate 25 de idei de proiecte care au fost prezentate în fața juriului, 10 dintre acestea fiind declarate câștigătoare, având cel mai mare potențial de a ajuta la redresarea României post-pandemie. Proiectele alese aparțin atât startup-urilor și ONG-urilor de renume din România, cât și celor aflate la început de drum, dar cu idei creative.

Criteriile de evaluare luate în considerare de juriu au fost: impactul, coerența, eficiența și sustenabilitatea ideilor propuse.

Dintre cele 74 de proiecte, 31 au fost înscrise în aria sprijin pentru tineri și comunitățile locale, 16 proiecte pe nutriție echilibrată și stil de viață sănătos, 15 pe mediu și sustenabilitate, 6 pe parenting și creștere armonioasă în primii ani de viață și 5 în aria grijă pentru animalele de companie.

2020 NESTLE - IRINA„Obiectivul Nestlé este acela de îmbunătăți calitatea vieții oamenilor și de a aduce plus valoare pe termen lung în comunitățile din care facem parte. La aproape doi ani de la criza generată de pandemia Covid-19, am lansat proiectul „Creștem împreună” către ONG-uri și startup-uri, astfel încât să contribuim la redresarea economico-socială a României. Am găsit idei care să ne dea speranță pentru o viață mai bună, pentru copii care au nevoie de puțin ajutor pentru o viață mai sănătoasă, animăluțe de companie care ne fac viața mai frumoasă, sprijin pentru părinți sau tineri plini de potențial care au nevoie de ajutor la început de drum, educație și activități pentru protecția mediului și sustenabilitate, dar și pentru diversitate, sănătate mentală sau combatere risipă alimentară. Așa cum am demonstrat în ultimii 25 de ani, numai împreună putem crește o societate sănătoasă și un viitor sustenabil pentru copiii noștri”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România.

 Cei 10 câștigători ai premiilor oferite în cadrul proiectului „Creștem împreună” de către cele zece branduri Nestlé – NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi®, Lion®, Nesquik®, Joe®, KitKat®, Purina®, NAN®, Optifibre – sunt:

  1. Asociația pentru educație digitală Bigger Picture – EDUBoostSprijin pentru tineri și comunități locale.
  2. Asociația Eco-Durabil – O mână de ajutorRespect pentru planetă, protecția mediului și sustenabilitate.
  3. Fundația Rolda – O mână de ajutor pentru prietenii cu lăbuțeGrijă pentru animalele de companie.
  4. C. Antbit Project – My chefNutriție echilibrată și stil de viață sănătos.
  5. Societatea Ornitologică Română – Școli prietenoase cu naturaRespect pentru planetă, protecția mediului și sustenabilitate.
  6. Asociația The Social Incubator – Good mind, Good lifeSprijin pentru tineri și comunități locale.
  7. Asociația Forum Apulum – Gen, știri locale – Sprijin pentru tineri și comunități locale.
  8. Fundația de Abilitare Speranța – Învăț să fiu sănătos!Nutriție echilibrată și stil de viață sănătos.
  9. Organizația Ecologistă Neguvernamentală Mare Nostrum – Cunoaște! Simte! Acționează! Să oprim deșeurile marine! – Respect pentru planetă, protecția mediului și sustenabilitate.
  10. Asociația mămicilor din Timișoara-Cecas – A educa, înseamnă a iubiParenting și creștere armonioasă în primii ani de viață.

 

Proiectul „Creștem împreună” este susținut de Nestlé împreună cu brandurile sale NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi®, Lion®, Nesquik®, Joe®, KitKat®, Purina®, NAN®, Optifibre®, care vor oferi fiecare câte unul dintre cele 10 premii, ajungând la o sumă totală în valoare de 25.000 Euro.

În cei 25 de ani de activitate în România, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții, Nestlé a consolidat programul „Nestlé for Healthier Kids”, a extins activitățile inițiativei „Nestlé Needs YOUth” și continuă dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu prin inițiativa „Nestlé for a Waste Free World”.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...