Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé a sustinut cu 10 milioane lei comunitatile locale afectate de pandemie

nestleCompania  Nestlé, prin parteneriatul cu Federatia Internationala a Societatilor de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, a alocat la nivel global un buget de 10 milioane CHF pentru sprijinul comunitatilor afectate de pandemie.

La nivel local fondurile alocate reprezinta echivalentul a 10 milioane RON si au fost destinate suportului oferit comunitatilor, partenerilor, institutiilor medicale si angajatilor in perioada martie – iunie. Compania a distribuit cu aproximativ 3,5 milioane de portii de energie catre personalul medical, persoane fara apartinatori si familii nevoiase, precum si pentru achizitionarea a 100 000 de masti de protectie pentru sistemul medical.

Leszek_Wacirz_Country Manager Nestle Romania„Solidaritatea si responsabilitatea sociala sunt esentiale in momente de criza, si sunt doua valori care dicteaza fiecare decizie la nivel de business. Aceasta criza nu e nici pe departe depasita, si este important sa fim alaturi de comunitati si sa pastram, in continuare masurile de siguranta, atat la nivel de companie, cat si la nivel individual”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé Romania.

In perioada urmatoare, compania Nestlé va sustine reluarea activitatii partenerilor de afaceri din domeniile afectate, prin oferirea de produse in mod gratuit si alocarea unor fonduri speciale, oferind totodata sprijin suplimentar angajatilor pentru a le asigura sanatatea, siguranta si bunastarea.

O atentie deosebita este acordata partenerilor din sectorul out-of-home, sever afectat la nivel national. Divizia out-of-home a inregistrat o scadere de doua cifre in primul trimestru din 2020, generata de masurile din zona HORECA si de impactul semnificativ asupra consumului in afara casei:

Foto_Ovidiu Tunaru „In ciuda dificultatilor intampinate in aceasta categorie, este prioritar pentru noi sa fim alaturi de partenerii nostri pentru a-i sprijini in repornirea afacerilor, odata cu relaxarea masurilor. Ca parte a initiativei Always Open For You, am reusit sa le oferim acestora capital aditional de aproape 4 milioane de lei prin care isi pot asigura continuitatea business in aceasta perioada critica”, a declarat Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional.

Pentru a doua jumatate a anului 2020 compania  vizeaza noi investitii si initiative, dedicate dezvoltarii sustenabile, educatiei nutritionale a copiilor si generarii de oportunitati in cariera pentru tinerii din Romania.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...