Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé incurajează implicarea copiilor în pregătirea mesei

Amintirea Gustului de AcasaNestlé derulează o campanie de conștientizare a importanței unei alimentații echilibrate și a implicării copiilor în pregătirea mesei pentru a încuraja obiceiuri sănătoase încă de la cele mai fragede vârste.

O nutriție de calitate este extrem de importantă pentru creșterea și dezvoltarea copiilor atât din punct de vedere fizic, cât și mental. Specialiștii recomandă integrarea în alimentația copiilor a unui mic dejun și prânz cât mai nutritive pentru o mai bună concentrare și creșterea atenției celor mici. Copiii care consumă 5 porții de fructe și legume pe zi au cel mai bun scor al bunăstării mentale, conform unui studiu recent.

Nicoleta Tupita, Nutritionist NestleLa Nestlé ne dorim să inspirăm părinții și copiii ca în fiecare zi să facă alegeri mai sănătoase pentru o viață mai bună. Știm că mesele sunt foarte importante în dezvoltarea copiilor. Dar înainte să mâncăm sănătos, trebuie să gătim sănătos. Copiii acceptă mult mai ușor alimentele sănătoase în farfuria lor dacă sunt implicați la pregătirea mesei. Gătitul împreună dezvoltă și o conexiune emoțională atât cu părinții, cât și cu mâncarea, iar copiii înțeleg mult mai ușor care este rolul mâncării în viața lor. Este dovedit științific că obiceiurile alimentare se creează încă din copilărie, de aceea este important să îi ghidăm pe copiii noștri către o relație sănătoasă cu alimentația”, a declarat Nicoleta Tupiță, Nutrition Health and Wellness Manager, în cadrul Nestlé România.

 

Atunci când se gândesc la copilărie, oamenii inevitabil asociază unele amintiri cu mâncarea delicioasă făcută de mamele lor. Pentru că mâncarea este poate cea mai pură formă de iubire pe care am primit-o de la mamele noastre, iar gustul ei este ceva cu care o să rămânem pentru tot restul vieții. Anul acesta, cu ocazia International Chefs Day, Nestlé duce tradiția mai departe și sărbătorește mâncarea sănătoasă cu Amintirea gustului de acasă, o mini-serie menită să ne aducă aminte de bucuriile copilăriei și să ne ajute să redescoperim secretul mâncării delicioase: iubirea.

Nestlé a invitat trei chefi, Chef Aida Parascan, Chef Ștefan Popescu și Chef Cristian Voicu, să pregătească împreună cu copiii lor câteva preparate care le-au făcut copilăria mai frumoasă. Preparate pe care astăzi și ei le fac copiilor cu aceeași iubire și grijă. Cele 3 episoade în care Chefii, împreună cu cei mici, se aventurează în tainele bucătăriei și retrăiesc Amintirea gustului de acasă cu ajutorul rețetelor moștenite de la mamele lor se regăsesc pe site-ul https://www.nestle.ro/nutritie/international-chefs-day.

Pentru toți părinții interesați să păstreze și să transmită mai departe tradiția gătitului împreună, Nestlé a pregătit și un concurs pe pagina https://www.facebook.com/Nestle.Ro, unde pot lăsa un comentariu cu rețeta preferată din copilărie și intră automat în cursa, la care pot câștiga premii care să îi ajute să pregătească mese gustoase și sănătoase împreună cu cei mici – Cartea de rețete Nestlé for Healthier Kids și un airfryer.

“Mereu este o provocare să gătești alături de cei mici, dar în același timp poate fi o experiență de învățare și distractivă. Le puteți da sarcini precise – să spele ingredientele, să le cântărească, să le curețe, să le taie, să pună masa, să spele vasele. În acest fel, dobândesc abilități motorii și cognitive, și petreceți timp de calitate cu ei, momente pe care cu siguranță și le vor aminti peste ani și vor repeta experința alături de copiii lor”, spune Chef Ștefan Popescu, membru al Asociației Naționale a Bucătarilor și Cofetarilor din Turism.

Cu ocazia aniversării de 25 de ani, Nestlé introduce pe piață produse cu un gust și o calitate superioare, adaptate preferințelor consumatorilor, iar în această toamnă vine cu noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România: de la cafea și cereale pentru mic dejun și până la produsele culinare. Aceste produse sunt adaptate nevoilor de consum din perioada de pandemie, când românii preferă produse potrivite pentru toată familia, produse ușor de folosit în contextul în care obiceiul de a găti acasă a cunoscut un nou avânt. Nestlé încearcă să ajute consumatorii să aleagă porția potrivită prin forma și ambalajul produselor.

Pe toate ambalajele este prezentă o comunicare nutrițională completă și transparentă. Nu în ultimul rând, Nestlé își propune să facă o informare cât mai completă cu privire la un stil de viață sănătos, comunicând pe canalele digitale, pe pagina nestle.ro în secțiunea nutriție –https://www.nestle.ro/nutritie, precum și prin programele educaționale la care este partener: „Și eu trăiesc sănătos!“-SETS inițiat de Fundația PRAIS și „Traista cu sănătate”, inițiat de Prof. dr. Veronica Mocanu.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...