Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé: „Nu risipi cât poți iubi”/”Less Waste More Love”

Less Waste More Love visual 2021Nestlé a lansat a doua ediție a campaniei de conștientizare „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love”. Această campanie face parte din Inițiativa Nestlé for a Waste Free World și este un demers de responsabilitate socială menit să atragă atenția asupra importanței protejării mediului înconjurător, punând în oglindă activitățile pe care le implementează an de an compania cu ceea ce poate face fiecare dintre noi, acasă.

În cadrul acestui proiect, se vor desfășura o serie de activități de informare, educare și conștientizare pe trei direcții: utilizarea apei în mod conștiincios, colectarea selectivă și reciclarea ambalajelor, precum și reducerea emisiilor de carbon.

Campania „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love” pornește de la eforturile depuse în ultimii ani pentru susținerea comunității locale și sprijinirea implementării unor practici durabile pentru conștientizarea și protejarea apelor, eliminarea deșerilor aruncate necorespunzător în mediul înconjurător, dar și reducerea amprentei de carbon pentru atingerea obiectivelor Acordului de la Paris privind schimbările climatice.

Campania pleacă de la statisticile înregistrate la nivel național, unde mai puțin de 10% din totalul deșeurilor se reciclează, iar 6.000 de tone de alimente sunt irosite în fiecare zi.

2020 NESTLE - IRINA„La Nestlé, în ultimii zece ani, indicatorii de sustenabilitate arată o scădere cu 88% a consumului de apă, o micșorare cu 85% a cantității de deșeuri, precum și o diminuare cu 72% a emisiilor de dioxid de carbon. Rezultatele de anul trecut ale campaniei “Less Waste More Love” ne-au încurajat să continuăm, anul acesta având alături de noi Fundația PRAIS și comunitatea de părinți din cadrul Mișcării Naționale „Și eu trăiesc sănătos! – SETS”, precum și o serie de parteneri strategici, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România.

Atât la nivel global, cât și la nivel local, Nestlé își intensifică eforturile pentru utilizarea responsabilă a apei, asigurând durabilitatea bazinelor hidrografice aflate în exploatare în proporție de 100% până în 2025, dar și lucrând constant la reducerea cantității de apă care intră în procesul de producție. La nivel individual, fiecare dintre noi poate contribui la reducerea consumului de apă în bucătărie, prin rețete inventive și trucuri pentru reutilizare și valorificare a fiecărei picături de apă. Deoarece pentru o schimbare de comportament durabilă este nevoie de implicarea tinerei generații încă din primii ani de școală, anul acesta compania lucrează împreună cu Fundația PRAIS în cadrul Mișcării Naționale ”Și eu trăiesc sănătos” pentru a încuraja câteva obiceiuri la prima vedere nesemnificative, dar care pot avea un impact major pe termen lung.

Pentru creșterea ratelor de reciclare la nivel național este nevoie de trei componente: caracterul reciclabil al ambalajelor, o infrastructură adecvată pentru colectare separată, dar și decizia luată de fiecare dintre noi, de a arunca ambalajului reciclabil în coșul potrivit. Pentru prima componentă, Nestlé și-a intensificat acțiunile de transformare a ambalajelor sale în ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de reducere a utilizării materialelor plastice noi cu o treime, deja 87% dintre acestea au atins acest obiectiv. Pentru a susține o schimbare durabilă la nivel de comportament, campania „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love” încurajează reducerea cantității de deșeuri care ajung la groapa de gunoi prin colectare selectivă și reciclare.

Nestlé lucrează deja pentru a-și reduce la jumătate emisiile de GES (gaze cu efect de seră) până în 2030, pentru a ajunge la emisii nete zero până în 2050. Emisii nete zero înseamnă reducerea drastică a emisiilor de GES de-a lungul întregului lanț alimentar, Farm-to-fork, împreună cu implementarea de proiecte de stocare a dioxidului de carbon în sol și prin plantări de copaci. Direcțiile strategice pe care se concentrează Nestlé sunt: trecerea la agricultura regenerativă și susținerea unor soluri sănătoase, aprovizionarea cu cacao și cafea din surse sustenabile, regândirea metodelor de producție și transport și promovarea produselor sustenabile în rândul consumatorilor. Activitățile incluse în campania „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love” sunt menite a încuraja reducerea amprentei de carbon a fiecărui individ printr-o reinterpretare a modului în care ne raportăm la tehnologie, trafic și stil de viață.

Inițiativa Nestlé for a Waste Free World reunește toate acțiunile prin care compania urmărește ca, până în 2030, să aibă impact zero asupra mediului în toate operațiunile sale. Pentru 2025, compania Nestlé reconfirmă angajamentul de a utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile și de a reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi la nivel global, lucrând împreună cu partenerii săi pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri. Nestlé va investi la nivel global 3,2 miliarde CHF în următorii cinci ani, pentru a accelera activitatea pentru emisii nete zero, inclusiv 1,2 miliarde CHF pentru a declanșa agricultura regenerativă pe întregul lanț de aprovizionare, de la fermă la consumator (Farm-to-fork).

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...