Nestlé Romania a lansat SUMMER’S COOL, scoala de business dedicata tinerilor

nestle Herve de Froment_Summer's COOLNestlé Romania a lansat SUMMER’S COOL, scoala de vara dedicata tinerilor care doresc sa-si descopere si exerseze talentul in domeniul business-ului.

Programul SUMMER’S COOL se adreseaza tinerilor studenti si absolventi si consta intr-o serie de workshop-uri pe teme de business, organizate sub forma unor ateliere interactive ce imbina teoria cu practica. Conceput ca parte din programul „Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este o initiativa menita sa completeze pregatirea teoretica oferita de scoala cu o pregatire practica, care sa-i familiarizeze pe studenti cu cerintele si realitatea joburilor din lumea de business.

Prima editie a scolii de vara a reunit 20 de tineri sositi din Bucuresti, Viena si Manchester. Participantii au fost selectati din arii educationale diferite dintr-un total de 70 de aplicanti, pentru a participa timp de 6 zile la cele 9 workshop-uri oferite de SUMMER’S COOL.

Jackie Avery NestleProiectul SUMMER’S COOL ne-a depasit asteptarile! Studentii au fost incantati sa se intalneasca cu profesionisti din cadrul companiei noastre si din celelalte companii de renume din Alliance for Youth. M-au incantat calitatea participantilor, implicarea si entuziasmul lor de a invata si de a lucra in echipa… dar si de a se simti bine impreuna! Ma bucur ca am avut ocazia sa intalnesc tineri cu atata potential si sper ca aceasta experienta va fi pentru ei calea catre o cariera de succes”, explica Jackie Avery, Director de Resurse Umane la Nestlé Romania.

Organizarea scolii de vara reprezinta un efort comun al mai multor companii din sectorul privat de a deschide noi orizonturi in randul tinerilor si de a nestle Summer's COOL 2se implica activ in educatia lor. Companii precum Catalyst, CHEP,  EY, FM Logistic, g7 (cunoscut anterior ca Grup Sapte) si Nielsen au ales sa se alature initiativei si sa impartaseasca cunostinte esentiale specifice din domenii precum Management de Proiect, Trade Marketing, Cercetare de Piata, Logistica, Vanzari si Financiar.

Pe langa acestia, specialisti seniori din Nestlé Romania au sustinut atelierele de Marketing, Digital Marketing si Leadership.

SUMMER’S COOL face parte din initiativa „Alliance for YOUth”, lansata de compania Nestlé la nivel european, iar ulterior in Romania, incepand cu anul 2014. Aceasta initiativa este un parteneriat intre Nestlé si partenerii sai de afaceri si raspunde realitatii ingrijoratoare privind rata somajului in randul tinerilor.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.