Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé România deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor

Summer's Cool, iul 2021Nestlé România organizează, in perioada 5–23 iulie 2021, Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația acestora. Peste 700 de tineri din 4 țări au aplicat pentru unul dintre cele 60 de locuri disponibile. Cei 60 de tineri vor fi primii înrolați și în YOUth eBusiness Academy, un program destinat creșterii abilitățile digitale ale tinerilor.

Pe parcursul a trei săptămâni, participanții vor avea ocazia să afle de la specialiști din domeniile  Management de Proiect, Logistică, Financiar, Cercetare de Piață, Vânzări, Marketing, Digital, Relații Publice, E-Commerce, Nutriție şi Leadership informații cheie în cadrul atelierelor organizate, să-și dezvolte abilitățile de Leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligența emoțională, să beneficieze de o experiență multiculturală, lucrând alături de studenți din alte țări și descoperind culturi și perspective noi, obținând cunoștințe practice prin finalizarea unui proiect de echipă și primind sprijin și mentorat din partea liderilor Nestlé.

Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub inițiativa Nestlé Needs YOUth, vine să aducă o soluție la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor români cu vârste între 15 și 24 de ani, 17,3% conform Institutului Național de Statistică.

 „Încă din 2013, Nestlé susține generațiile viitoare de lideri, antreprenori și agripreneuri prin intermediul inițiativei Nestlé Needs YOUth. În ultimii ani, 4.000 de tineri din România au beneficiat de proiectele derulate de noi. Anul trecut au participat la ediția online a Summer’s Cool 20 de studenți, iar anul acesta dorim să atragem alături de noi în proiect 60 de tineri din 4 țări: România, Bulgaria, Serbia și Croația. Până în 2025  ne-am luat angajamentul să oferim 20.000 de noi oportunități de angajare și 20.000 de ucenicii și stagii de internship sau traineeship în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord”, a declarat Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner&Country Lead, Nestlé România.

Summerʹs Cool este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de școală, cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenți cu cerințele și realitatea job-urilor din lumea de business. În plus, studenții ale căror rezultate au fost remarcate pe parcursul desfășurării workshop-urilor vor aprofunda cele învățate prin începerea unor stagii de internship.

În cadrul acestei ediții, tinerii vor avea provocarea de a lucra în echipă și de a pregăti un studiu de caz pe tema sustenabilitătii. La finalul cursurilor de vară, toți participanții vor fi recompensați cu premii speciale.

În această primăvară, Nestlé a lansat și proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolați toți participanții de la școala de vară. Participanții vor dobândi abilități digitale avansate și vor obține la final o certificare care atestă finalizarea cursului. O atenție deosebită va fi acordată acestui proiect în România și în întreaga regiune a Europei de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenția asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor. Conform datelor Eurostat din 2019, puțin peste 50% din tinerii români aveau un nivel minim de cunoștințe și abilități în spațiul digital.

Prin inițiativele virtuale adresate tinerilor, Nestlé și-a luat angajamentul să le ofere acestora experiențe de învățare diverse, inclusiv cursuri în spațiul digital, pentru a le permite tinerilor să câștige experiență.

În România, 228 de tineri au participat la programe de internship și traineeship, iar în cadrul celor peste 100 de evenimente dedicate dezvoltării abilităților și sprijin în vederea angajării acestora au fost prezenți peste 3.800 de tineri. Împreună cu partenerii săi locali, Nestlé a reușit să implice în activitățile sale peste 18.000 de tineri la nivel național.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...