Nestlé si ‘Alliance for YOUth’ au oferit mai mult de 215.000 locuri de munca

nestle Nestlé si partenerii europeni ai „Alliance for YOUth” anunta ca in ultimii trei ani au reusit, impreuna, sa ofere mai mult de 215.000 de locuri de munca, internship-uri si stagii de pregatire.

In Romania, compania organizeaza pe durata Saptamanii Europene a Competentelor Profesionale workshop-uri de gestionare a timpului si de marketing, in care participantii vor afla secretele liderului din industria alimentara. Totodata,  Nestlé lanseaza campania Clinica de CV-uri, prin care studentii sunt invitati sa-si transmita CV-urile, iar recrutorii si specialistii in resurse umane ai companiei le ofera sfaturi de optimizare si imbunatatire pentru cresterea sanselor de a obtine un loc de munca.

„Pregatirea noilor generatii pentru piata muncii trebuie sa includa aportul specialistilor de astazi, care prin impartasirea experientei si prin leadership pot ghida tinerii pentru un start optim in cariera. Din 2014 reusim sa facem acest lucru prin aceasta initiativa, care a reunit 340 de parteneri si a creat 1.100 de programe de internship in regiunea EMENA (zona Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord), iar rezultatele sunt imbucuratoare. Practic, prin implicare si transfer de cunostinte, punem la indemana tinerilor instrumentele potrivite pentru viitorul lor job”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.

Prin aceasta initiativa, Nestlé si-a luat angajamentul de a oferi 230.000 de oportunitati de angajare si formare profesionala in intervalul 2017 – 2020 pentru tinerii din zona EMENA.

In zona sud-est Europeana compania a angajat mai mult de 750 de interni, a organizat circa 630 de evenimente si a inspirat peste 35.000 de studenti in construirea bazelor carierei lor in cei cinci ani de lansarea „Alliance for YOUth”.

Nestlé si partenerii din „Alliance for YOUth” colaboreaza pentru dezvoltarea de proiecte inovatoare care promoveaza programe de internship si angajare a tinerilor.  In cadrul Saptamanii Europene a Competentelor Profesionale, Nestlé lanseaza impreuna cu Microsoft un proiect pilot pentru certificarea de competente digitale a tinerilor angajati. Prima etapa a proiectului pilot va implica mai mult de 60 de ucenici din fabricile Nestlé din Franta. Dupa parcurgerea unui workshop de competente digitale cu o durata de sase luni, acestia vor primi o certificare Microsoft.

De asemenea, „Alliance for YOUth” urmareste sa pregateasca urmatoarea generatie de antreprenori. Astfel, sub coordonarea companiei Ernst  & Young, „Alliance for YOUth” colaboreaza si isi reuneste eforturile cu Junior Achievement Europe – cel mai mare furnizor de educatie antreprenoriala din Europa – pentru a ajuta tinerii europeni sa dobandeasca abilitati antreprenoriale. Obiectivul acestei colaborari unice este de a sprijini 500 de elevi de liceu si de scoli profesionale in obtinerea calificarii internationale pentru competente antreprenoriale – Entrepreneurial Skill Pass. Cu ajutorul profesorilor si al voluntarilor companiilor partenere „Alliance for YOUth” , studentii care participa la JA Company Programme invata cum functioneaza o companie, cum pot genera idei si cel mai bun mod de a dezvolta strategii de piata si de a le aplica.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.