CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Nestlé și KitKat sprijină fermierii să-și trimită copiii la școală și promovează producția de cacao sustenabilă

Nestlé plătește până la 500 CHF anual ca stimulent pentru fermierii de cacao, dacă aceștia își trimit copiii la școală, o inițiativă unică a unei companii alimentare globale de a crește nivelul de educație în lanțul de aprovizionare cu cacao sustenabilă.

 Nestlé anunță disponibilitatea primei serii de batoane KitKat® care conțin masă de cacao din boabe cultivate de familiile de fermieri implicate în Acceleratorul de venituri. Acest program inovator a fost lansat în ianuarie 2022 pentru a ajuta la eliminarea decalajului de venit al familiilor cultivatoare de cacao și pentru a reduce riscul de exploatare prin muncă al copiilor. În același timp, se străduiește să promoveze practici agricole mai bune și să promoveze egalitatea de gen, dând putere femeilor ca agenți ai schimbării pozitive. Programul stimulează familiile cultivatoare de cacao care își înscriu copiii la școală, implementează bune practici agricole, se angajează în activități agro-forestiere și își diversifică veniturile.

Produsele KitKat din cadrul programului „Breaks for Good” (“Pauze cu Bun și Bine”) sunt disponibile în 27 de țări europene de la începutul anului 2024, inclusiv în România.

Prin inițiativa KitKat „Breaks for Good”, fiecare pauză luată de consumatori susține activitatea fermierilor de cacao și crește gradul de conștientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în aceste batoane. În România, s-au consumat în ultimul an peste 15.000.000 de batoane de KitKat, creându-se o conexiune între consumatorii români și fermierii din programul Nestlé.

„KitKat a îmbrățișat în mod constant inovația, centrată în jurul său emblematic „Have a break, Have a KitKat”. Astăzi, această inovație este adusă la viață prin inițiativa „Breaks for Good”, care pune fermierii de cacao în centrul produsului nostru prin programul nostru de accelerare a veniturilor. Nu ne-am putea gândi la un brand mai bun decât KitKat pentru a reprezenta eforturile noastre de a crea un impact semnificativ în comunitățile cultivatorilor de cacao”, a declarat Corinne Gabler, Head of Confectionery and Ice Cream, Nestlé

Programul Nestlé de accelerare a veniturilor a sprijinit până acum peste 10.000 de familii din Coasta de Fildeș și se extinde în Ghana în acest an pentru a include un total de 30.000 de familii. Până în 2030, programul își propune să ajungă la aproximativ 160.000 de familii de cultivatori de cacao din lanțul global de aprovizionare cu cacao al Nestlé, pentru a crea un impact la scară.

Nestlé a colaborat cu diverși parteneri și furnizori pentru a-și transforma aprovizionarea globală cu cacao și pentru a obține trasabilitatea completă a culturilor de cacao obținute din programul său de accelerare a veniturilor, de la fermă la fabrică, păstrându-le în același timp separate fizic de alte surse de cacao. În plus, până la jumătatea anului 2024, Nestlé intenționează să folosească unt de cacao certificat pentru toată producția de KitKat din Europa, cu intenții de extindere în alte regiuni în următorii ani.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.