Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Nestlé va utiliza ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile pana in 2025

100-percent_NestleNestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o treime.

Compania a anuntat o serie de noi initiative care includ o investitie de 30 milioane USD pentru a impulsiona folosirea materialelor plastice reciclate de calitate alimentara in SUA, un sistem de reumplere pentru hrana animalelor de companie in Chile si primul ambalaj de hartie reciclabila de acest fel pentru cuburile de bulion Maggi in Franta. Optzeci si sapte la suta (87%) din ambalajele Nestlé sunt deja reciclabile sau reutilizabile.

Nestlé s-a angajat sa abordeze problema deseurilor de ambalaje oriunde opereaza, si isi bazeaza strategia de lucru pe trei piloni:

Pilonul 1: Dezvoltarea de noi ambalaje

  •   Trecerea la ambalaje din hartie in diferite formate. De exemplu, Smarties este disponibil intr-un ambalaj de hartie reciclabila in Marea Britanie.
  • Alimentele pentru bebelusi Gerber si Piltti utilizeaza un ambalaj sub forma de pouch unic, in premiera, conceput special pentru a creste valoarea reciclarii.
  •  Nespresso a introdus noi capsule realizate cu 80% aluminiu reciclat, un pas important catre circularitate.
  •  Divizia de apa a Nestlé a dublat cantitatea de rPET utilizata din 2019 in portofoliul sau de apa plata din SUA, ajungand la 16,5%.

Pilonul 2: Modelarea unui viitor fara deseuri

  •  Impreuna cu Proiectul STOP, Nestlé creeaza un sistem durabil de gestionare a deseurilor si ajuta la reducerea poluarii cu plastic oceanic in Indonezia.
  • Nestlé a inceput un proces de colectare, sortare si prelucrare a materialelor plastice moi in Australia.
  •  Nestlé extinde optiunile reutilizabile si de reumplere pentru produsele sale Petcare si cafea solubila, de exemplu, prin colaborarea cu startup-ul MIWA din Elvetia.
  •  Nestlé pledeaza pentru proiectarea si implementarea schemelor obligatorii, accesibile si eficiente de responsabilitate extinsa a producatorului. Acesta a identificat 20 de tari, reprezentand 50% din consumul de plastic al companiei, unde va sprijini ratele de reciclare si infrastructura de gestionare a deseurilor.

 

Pilonul 3: Constientizare

  •  Nestlé lanseaza un program de educare si formare durabila privind ambalajele pentru 290.000 de angajati, pentru a accelera schimbarea comportamentului si pentru a ajuta compania sa isi indeplineasca obiectivele de ambalare.
  • Nestlé a introdus o platforma digitala pentru a ajuta consumatorii sa elimine in mod corespunzator deseurile de ambalaje in Italia.
  •  Nescafé Dolce Gusto a lansat o campanie de educare a consumatorilor pentru promovarea reciclarii in Germania si Mexic.
  • Nestlé genereaza schimbari pozitive prin intermediul programelor scolare, cum ar fi proiectul Tunuyan Verde din Argentina.
  •    Programele pilot Algramo (Chile), MIWA (Elvetia) si Loop (Franta) vin cu solutii de ambalare reincarcabile si reutilizabile, oferind o noua experienta la cumparaturi.

Compania a anuntat ca incearca sa identifice si sa sprijine solutii inovatoare prin competitia Nestlé Creating Shared Value (CSV) Prize, care va fi lansata pe 30 septembrie. In parteneriat cu organizatia non-profit Ashoka, Nestlé CSV Prize va acorda granturi in valoare de 250.000 CHF pentru inovatii in domenii precum sisteme alternative de livrare si solutii fundamentale pentru abordarea deseurilor din plastic.

Dezvoltarea si testarea de noi ambalaje mai prietenoase cu mediul sunt conduse de Nestlé Institute of Packaging Sciences, prima astfel de intreprindere din industria alimentara. Institutul are in jur de 50 de oameni de stiinta care desfasoara cercetari de ultima ora pentru a testa siguranta si aplicabilitatea noilor materiale pentru ambalaje. Institutul colaboreaza strans cu peste 180 de experti in ambalaje, incorporati in reteaua globala de cercetare si dezvoltare a Nestlé, precum si cu institutii de cercetare, startup-uri si alti furnizori.

Nestlé investeste 30 de milioane de dolari in Closed Loop Leadership Fund

Nestlé a anuntat o investitie de 30 de milioane de dolari in Closed Loop Leadership Fund, fondul de capital privat al firmei de investitii cu economie circulara Closed Loop Partners, pentru a conduce trecerea de la materialele plastice noi la utilizarea de materiale plastice reciclate de calitate alimentara in SUA.

Aceasta investitie va contribui la crearea unui sistem de reciclare mai durabil si, in acelasi timp, va ajuta compania sa-si realizeze angajamentul de a reduce utilizarea de materiale plastice noi cu o treime, pana in 2025. Acest lucru este deosebit de important, deoarece cresterea utilizarii materialelor plastice reciclate ar putea reduce substantial impactul ambalajelor Nestlé asupra mediului.

Closed Loop Leadership Fund este un fond de capital privat care a fost creat pentru a achizitiona companii de-a lungul lantului valoric, pentru a construi lanturi de aprovizionare circulare. Fondul investeste in companii care urmaresc cresterea ratelor de reciclare in S.U.A.

Prin investitia sa in Fond, Nestlé va avea acces la materii prime din materiale plastice reciclate, procesate de companii in care Fondul va investi pentru a realiza volume mai mari de materiale plastice reciclate de calitate alimentara pentru ambalajele sale.

Pe masura ce interesul consumatorilor pentru ambalaje mai sustenabile continua sa creasca, iar producatorii concureaza pentru aprovizionare, accesul la PET reciclat de calitate alimentara, polietilena (PE) si polipropilena (PP) va spori capacitatea Nestlé de a incorpora plasticurile reciclate in ambalajele pentru portofoliul de alimente si bauturi. Utilizarea crescanda a materialelor plastice reciclate va contribui la reducerea amprentei de carbon, aliniata la ambitia companiei de a atinge zero emisii nete de gaze cu efect de sera pana in 2050.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...