Noi dorinte indeplinite pentru opt seniori in „Visele batranilor”

WhatsApp Image 2019-12-16 at 09.02.56Opt seniori din centre de zi ale DGASPC (Sector 2 si 3), C.A.R.P. Omenia si Centrului Comunitar Ghencea din Bucuresti se bucura la sfarsit de an 2019 ca micile lor dorinte le-au fost îndeplinite.

Doamna Marin îsi dorea sa asiste la un concert cu Tudor Gheorghe alaturi de sotul ei, însa nu a mai avut ocazia… Viilor Pub i-a daruit un bilet la spectacolul de pe 22 decembrie, unde doamna Marin va fi însotita de cumnata sa.

Doamna Marinas este singura, iar prietenele ei de suflet sunt culorile si plansele pe care îsi asterne visele. Frame Advertising i-a daruit felurite produse pentru pictat, pentru a-si adauga noi culori… vietii.

Patru doamne singure si-au dorit la acest final de an sa aiba parte de ghete îmblanite, pentru a nu simti atat de aprig frigul iernii. Un prieten anonim al Asociatiei Magic Seniors le-a îndeplinit dorinta.

Domnul Alexandru este un senior singur care, din cauza numeroaselor afectiuni pe care le are, si-a dorit o pereche de bocanci ortopedici si un brau medicinal. I-au fost oferite de TZMO Romania. Si tot cu ajutorul companiei, o doamna singura, operata de cataracta, se va putea uita de acum înainte la un televizor nou cu diagonala mare…

Visele batranilor este un proiect intergenerational de solidaritate sociala initiat în 2014 de Grupul de Educatie si Actiune pentru Cetatenie (GEAC), cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civica, administrat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile.

În 2014 – 2018 au fost îndeplinite dorintele a 58 de seniori din 3 centre de zi (organizatii neguvernamentale) pentru seniori: Centrul Comunitar Ghencea (Asociatia sf. Arhidiacon Stefan), Organizatia Suedeza pentru Ajutor Umanitar Individual si Asociatia C.A.R.P. „Omenia”.

17 companii din Bucuresti si din tara, 35 de tineri voluntari si peste 100 de copii, parinti si profesori ai Scolii nr. 280 din Bucuresti au contribuit la îndeplinirea acestor dorinte de-a lungul acestor ani.

Din 2018, „Visele batranilor” este integrat în platforma Seniorul.ro, iar povestea continua împreuna cu doua organizatii neguvernamentale prietene: Asociatia Magic Seniors si Asociatia CSR Nest.

„Batranetea este un lucru la care putini se gandesc. Vedem batranii din jurul nostru, de cele mai multe ori neajutorati si garboviti de o viata prea grea. Nu vrem sa credem ca si NOI o sa ajungem acolo. Din pacate EI SUNTEM NOI…” (Stelian Muscalu, jurnalist Digi Tv în campania „Visele batranilor”, 29 aprilie 2015).

Despre TZMO Romania

TZMO Romania, membra a grupului polonez TZMO S.A. Capital Group, lider european în productia si furnizarea de produse igienice, cosmetice si produse medicale pe piata globala, activeaza pe piata romaneasca din anul 1997, sub denumirea Bella Romania. Produsele comercializate de TZMO Romania se regasesc sub brandurile Bella, Bella Cotton, Happy, Seni, Matopat, Eva Natura, Dr Max.

Despre Frame Advertising

Frame Advertising este o agentie de publicitate independenta, cu capital integral romanesc, care ofera servicii de publicitate indoor, strategii de comunicare, elaborare si implementare concepte creative, elemente de design publicitar, evenimente de business si proiecte speciale.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.