Ogilvy & Mather si Daruieste Viata au strans un milion de euro la Bursa de Fericire

Actiune_Bursa-de-fericire_daruieste_viataAsociatia Daruieste Viata, alaturi de Ogilvy & Mather Romania, a reusit sa stranga pe platforma online Bursa de fericire, un milion de euro in doar trei luni. Banii vor fi utilizati pentru dotarea sectiilor de oncologie din spitalele din tara. Deschisa la finalul lunii noiembrie 2013, in cadrul unui eveniment desfasurat la Banca Nationala a Romaniei, prin implicarea mass-media si a unor personalitati publice renumite in domeniul economic, artistic si cultural, Bursa de Fericire are pana in prezent 3000 de actionari, atat din randul companiilor, cat si din randul persoanelor fizice, si peste 400.000 de actiuni vandute. Bursa_de_FericirePrin campania de comunicare, Bursa de Fericire a atins aproximativ 4 milioane de oameni din intreaga tara.

Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather RomaniaIdeea acestui proiect a prins contur in momentul in care am vazut rezultatele celor mai recente studii de piata care confirmau un nivel foarte scazut al gradului de fericire in randul romanilor. Bursa de fericire a fost practic solutia pe care am gasit-o la aceasta problema, prin care ne-am propus sa oferim mai multa fericire romanilor generosi, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevarat nevoie, in cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucuram de rezultatul pe care l-am obtinut: 1 milion de euro investiti in fericire. In continuare, ne bazam pe fericirea venita din dividende si mergem mai departe cu campania pentru a ridica si mai mult indicatorul fericirii in randul romanilor,” a declarat Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather Romania.

Pana la data de 25 mai 2014, oricine poate deveni actionar la Bursa de Fericire, fara niciun cost, prin redirectionarea a 2% din impozitul pe venit dat deja statului in 2013.

Pentru mai multe informatii, click AICI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.