CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Orange Romania: Cu totii avem multa putere, cu totii avem multa responsabilitate

Orange_Pentru Maine_VolanOrange Romania a lansat campania “Cu totii avem multa putere, cu totii avem multa responsabilitate”, prin care incurajeaza folosirea tehnologiei in mod responsabil.

Astfel, Orange isi propune sa informeze clientii asupra avantajelor si mai ales asupra riscurilor legate de folosirea internetului , precum si asupra diferitelor produse si programe pe care le pune la dispozitia clientilor in acest scop.

Campania reprezinta angajamentul Grupului Orange de a oferi servicii digitale accesibile tuturor, indiferent de educatie, varsta, situatie materiala sau locatie, dar si de a contribui la transformarea lumii intr-un loc mai bun, cu ajutorul tehnologiei.

Prin produse si programe concepute pentru a-i ajuta pe clienti sa utilizeze tehnologia in siguranta si in mod responsabil, campania „Cu totii avem multa putere, cu totii avem multa responsabilitate” se concentreaza pe trei directii prioritare de actiune: petrecerea online a unui timp de calitate, implicare in reducerea decalajului digital si folosirea mai eficienta a energiei si a altor resurse ale planetei.

liudmila-climoc-chief-executive-officer-orange-romania„Traim intr-o lume digitala cu oportunitati infinite de comunicare, de inovare si eficientizare a proceselor, iar impactul tehnologiei  inseamna atat beneficii, cat si riscuri pentru clientii nostri, pentru societate si pentru natura. Suntem constienti de rolul important pe care Orange il are in evolutia revolutiei digitale, dar si de responsabilitatea in construirea unei lumi in care cat mai multi dintre noi se pot bucura de cele mai noi tehnologii cu cat mai putine riscuri asociate”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange Romania.

Responsabilitatea sociala este un pilon esential al strategiei Orange in toate cele 220 de tari si teritorii unde activeaza. Tododata, Orange este si primul operator telecom care a comunicat despre riscurile asociate utilizarii serviciilor digitale, abordand subiectul in 27 de tari. Inca de la intrarea pe piata din Romania, acum 22 de ani, Orange s-a angajat sa contribuie la sustinerea unei societati in care toti oamenii sa se poata bucura de beneficiile tehnologiei cu un impact pozitiv asupra lor, asupra comunitatii si asupra planetei.

VIDEO CAMPANIE

 

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.