Pandora va dona 1 milion USD catre UNICEF, pentru sustinerea celor mai vulnerabili copiii din lume

Halima AdenCu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona UNICEF cate 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti, prin initiativa One Love, pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.

Membrii familiei Marley reinregistreaza imnul regretatului Bob Marley, „One Love”, pentru a sustine UNICEF. Tuff Gong International and Amplified Music va lansa o noua versiune a melodiei initiale pe 17 iulie, iar toate veniturile derivate din aceasta initiativa vor merge direct catre sprijinirea campaniei „Reimagine”a UNICEF

Inregistrat initial in 1977 de Bob Marley si The Wailers, One Love / People Get Ready este un cantec reprezentativ pentru milioane de oameni din toata lumea, cu mesajul sau puternic si mereu actual, sa actionam impreuna ca unul. Versiunea reimaginata a melodiei va fi un adevarat imn global pentru 2020, care ii va include pe membrii familiei Marley, dar si pe alti muzicieni consacrati din toate colturile globului si artisti din zone de conflict din intreaga lume.

„In urma cu peste patruzeci de ani, tatal meu a scris One Love, un cantec despre unitate, pace si iubire universala intr-o perioada in care erau multe probleme in lume. Chiar si in momentele in care nu putem sa ne intalnim, mesajul sau ramane adevarat si astazi, putem trece peste aceasta criza globala daca ne unim printr-o singura iubire si o singura inima”, a declarat Cedella Marley.

Sustinatoare a schimbarii globale, model si activista, Halima Aden isi face vocea auzita pentru a promova initiativa One Love, incurajand publicul sa sustina si sa utilizeze diverse functii de donare pe toate retelele de socializare. Cu primul milion de dolari donat de sustinatorii din intreaga lume, care va fi dublat de Pandora, incasarile vor ajuta UNICEF sa furnizeze echipamentele necesare si sprijinul esential pentru copiii si tinerii vulnerabili.

„Ca Ambasadoare UNICEF, care s-a aflat odata de cealalta parte, a beneficierii de pe urma serviciilor pe care aceasta organizatie le ofera copiilor din intreaga lume, atunci cand eram intr-o tabara de refugiati, stiu cat de daunator ar fi impactul COVID-19, daca virusul va ajunge in tabere. Pierderea va fi insuportabila. In tabere, nu exista conceptul dedistantare sociala. UNICEF are nevoie de ajutorul nostru azi mai mult ca oricand si sunt atat de recunoscatoare familiei mele Pandora, precum si familiei Marley, pentru ca actioneaza impreuna ca unul pentru a promova aceasta initiativa importanta”, a declarat Halima Aden.

De-a lungul lunii iulie, Pandora si UNICEF vor creste gradul de constientizare prin comunicarea cu fanii si influentatorii Pandora, strangand fonduri in sprijinul initiativei One Love. Aceste activitati includ o functie de „Swipe-up” si dublare a donatiei de catre Pandora, un filtru AR Instagram unde fiecare interactiune are ca rezultat o donatie catre UNICEF si dublarea tuturor fondurilor stranse prin activari pe TikTok care sustin lansarea melodiei.

Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un indemn global la actiune ca raspuns la estimarile UNICEF potrivit carora, fara initiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, in plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, in urmatoarele sase luni. Colaborarea pentru promovarea initiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora si UNICEF ce are ca scop sustinerea vocilor tinere din intreaga lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.