Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Patru vedete autohtone au servit clientii KFC Dorobanti

Cabral, Roxana Ciuhulescu, Andreea Ibacka si Madalina Draghici s-au implicat in mod activ in campania de strangere de fonduri “Eu cum ajung la scoala”, initiata de organizatia World Vision Romania si sustinuta de KFC si Pizza Hut. Ei au renuntat o zi la filmarile de televiziune pentru a sustine cauza copiilor devaforizati. Astfel, timp de cateva ore vedetele au incurajat clientii KFC Dorobanti sa ajute copiii prin donatii punctuale in valoare de 5 lei.

Campania vizeaza strangerea sumei necesare pentru achizitionarea a cel putin unui microbuz care sa ii duca la scoala pe cei 150 de copii din comuna Rebricea, judetul Vaslui.

“In Romania, asigurarea conditiilor necesare pentru copii astfel incat sa-si continuie studiile este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru acestia si le multumim clientilor nostri si vedetelor pentru ca s-au alaturat campaniei Eu cum ajung la scoala”, a declarat Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

La finalul evenimentului, fiecare vedeta a oferit cate un autograf pe camasa pe care a purtat-o, obiectele vestimentare urmand sa fie licitate pe pagina de Facebook a World Vision Romania, iar banii stransi vor fi directionati catre campania „Eu cum ajung la scoala?”.

“Eu cum ajung la scoala” este a treia campanie de strangere de fonduri a World Vision Romania, sustinuta de KFC si Pizza Hut. In luna octombrie a fiecarui an, in cele doua lanturi de restaurante se desfasoara campania “Vreau in clasa a IX-a” care are ca scop ajutarea copiilor defavorizati sa-si continuie studiile liceale. De asemenea, in perioada iulie-august a anului trecut, KFC si Pizza Hut au sustinut campania de strangere de fonduri “Mame bune, copii sanatosi”.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...