CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Patru vedete autohtone au servit clientii KFC Dorobanti

Cabral, Roxana Ciuhulescu, Andreea Ibacka si Madalina Draghici s-au implicat in mod activ in campania de strangere de fonduri “Eu cum ajung la scoala”, initiata de organizatia World Vision Romania si sustinuta de KFC si Pizza Hut. Ei au renuntat o zi la filmarile de televiziune pentru a sustine cauza copiilor devaforizati. Astfel, timp de cateva ore vedetele au incurajat clientii KFC Dorobanti sa ajute copiii prin donatii punctuale in valoare de 5 lei.

Campania vizeaza strangerea sumei necesare pentru achizitionarea a cel putin unui microbuz care sa ii duca la scoala pe cei 150 de copii din comuna Rebricea, judetul Vaslui.

“In Romania, asigurarea conditiilor necesare pentru copii astfel incat sa-si continuie studiile este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru acestia si le multumim clientilor nostri si vedetelor pentru ca s-au alaturat campaniei Eu cum ajung la scoala”, a declarat Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

La finalul evenimentului, fiecare vedeta a oferit cate un autograf pe camasa pe care a purtat-o, obiectele vestimentare urmand sa fie licitate pe pagina de Facebook a World Vision Romania, iar banii stransi vor fi directionati catre campania „Eu cum ajung la scoala?”.

“Eu cum ajung la scoala” este a treia campanie de strangere de fonduri a World Vision Romania, sustinuta de KFC si Pizza Hut. In luna octombrie a fiecarui an, in cele doua lanturi de restaurante se desfasoara campania “Vreau in clasa a IX-a” care are ca scop ajutarea copiilor defavorizati sa-si continuie studiile liceale. De asemenea, in perioada iulie-august a anului trecut, KFC si Pizza Hut au sustinut campania de strangere de fonduri “Mame bune, copii sanatosi”.

 

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.