Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

PENNY certifica BREEAM toate magazinele noi deschise

PENNY OtopeniPENNY a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment’s Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent.

Demersul exemplar la nivel european al discounterului PENNY a fost demarat în urmă cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a înregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul PENNY Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.

Procesul de verificare și certificare a magazinelor PENNY, sprijinit de echipa ADP green building, are mai multe obiective:

  • Creșterea confortului clienților și angajaților PENNY;
  • Reducerea consumului de resurse;
  • Reducerea amprentei de carbon înmagazinate și operaționale a magazinelor;
  • Protejarea biodiversității și a faunei locale;
  • Susținerea economiei circulare și a transportului;
  • Completarea politicilor de guvernanță socială și de mediu a PENNY România.

Daniel GrossAngajamentul de a certifica BREEAM toate magazinele noi și a adăuga în timp și magazinele deja funcționale care vor trece prin reabilitări majore, reprezintă una din cele mai ample acțiuni de certificare BREEAM nu doar la nivel național, cât și european. PENNY își asumă astfel un rol de pionierat atât de necesar pentru a răspunde schimbărilor climatice, pe care le observăm în jurul nostru și în fața cărora trebuie cu toții să luăm măsuri ferme și de amploare, ”a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Toate magazinele din rețeaua PENNY vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, retailerul pune bazele unei politici de monitorizare și îmbunătățire a sustenabilității magazinelor. Totodată, planurile de întreținere și de investiții în timp vor fi analizate și din punct de vedere a impactului asupra sustenabilității magazinelor în relație cu comunitățile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit și natural.

Este o mare oportunitate pentru echipa noastră să fie implicată în acest proiect fantastic. În ultimii doi ani am testat, împreună cu echipa PENNY, toate cerințele standardului BREEAM, obținând o serie de rezultate record și premii. Am pregătit, cu mare atenție, acest proAdrian Popgram de monitorizare, evaluare și implementare a aspectelor de mediu pentru toate magazinele PENNY. Totul pentru ca magazinele să fie cât mai bine integrate în comunități, impactul asupra mediului înconjurător să fie cât mai redus, iar confortul celor care își fac cumpărăturile sau lucrează în magazinele PENNY să fie cât mai bun”, a declarat Adrian Pop, ADP green building,

Magazinul PENNY Otopeni în cifre

  • În 2020, magazinul a consumat cu 18% mai puțină energie față de un magazin standard PENNY;
  • Pe acoperișul magazinului sunt 120 de panouri fotovoltaice, 55 de tuburi solare care aduc lumină naturală și difuză în magazin, precum și aproximativ 1.000 de mp de acoperiș înierbat;
  • Anul trecut, magazinul din Otopeni a produs 55.315 kWh prin intermediul panourilor fotovoltaice, ceea ce a reprezentat 21% din totalul de energie electrică consumat de acesta. Tradus în indicatori de mediu, acest fapt a făcut posibilă evitarea a 74.549,25 kg emisii CO2;
  • Din dorința de a duce mai departe filosofia PENNY cu privire la reducerea amprentei de carbon, a fost testat sistemul CO2 (R744) în magazinul din Otopeni. Acesta presupune folosirea unui agent de răcire natural, care este mai sigur și care are cel mai mic potențial de încălzire globală.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...