PENNY a lansat SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor

Daniel Gross-CEO PENNY_Marek Dolezal-COO PENNYPENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc și lansează SuporteRO – prima marcă proprie  realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF).

Lansarea noului brand și a platformei de comunicare „Fotbalul ne unește”, ce îl are în prim-plan pe Cabral, marchează șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România, fotbalul.

Daniel Gross_CEO PENNY RomaniaFotbalul ne unește, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Trezește emoții, ne aduce mai aproape și ne învață ce înseamnă perseverența în echipă. Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru PENNY și FRF ci, mai ales, pentru fanii fotbalului din toată țara”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc si jucătorilor de Produse SuporteROfotbal de toate vârstele. Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) și o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară. Oferta dedicată iubitorilor de fotbal este îmbogățită cu șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.

Design-ul modern al ambalajului are ca puncte centrale diverse profiluri de suporteri și stadionul de fotbal, ce comunică energia și determinarea în susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României în orice moment. 

SuporteRO va cuprinde 70 de produse pănă la finalul anului și va acoperi diverse alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.

 Campania de imagine care însoțește lansarea brandului și marchează acest moment îl surprinde pe Cabral în copilărie și ilustrează cum fotbalul și pasiunea pentru acest sport nu ține cont de diferențe, pentru că fotbalul ne unește și ne aduce mai aproape cu fiecare meci.  

PENNY și Federația Română de Fotbal au încheiat acest nou contract de sponsorizare la începutul anului, contract ce durează până la finalul lui 2024 cel puțin. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF, deoarece este pentru prima oară când ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal.

 
VEZI GALERIE FOTO

Romanian ESG Summit

[nggallery id=60]

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.