Penny Market a remodelat intreaga retea de magazine, in urma unor investitii de 120 milioane lei

PennyMarket_2REWE Romania a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market in format Future Store in toata tara prin investitii in valoare de peste 120 milioane de lei.

Conceptul Future Store este realizat pe baza unor studii de piata complexe si a avut ca scop principal imbunatatirea experientei de cumparare pentru clientii Penny Market.

Accentul este pus pe designul modern si elegant, experienta acestora la cumparaturi fiind imbunatatita datorita reorganizarii categoriilor de produse in asa fel incat sa ofere mai mult spatiu alimentelor proaspete din categoriile fructe si legume, carne, paine si patiserie, lactate. In plus, clientii beneficiaza si de articole disponibile in varianta vrac, unde au fost adaugate noi sortimente de produse congelate, dulciuri si snacks-uri.

Formatul Future Store a fost aplicat fiecarui nou magazin deschis incepand cu 2016, astfel ca, in prezent, toate cele 236 magazine Penny Market din tara sunt construite sub acest format.

Daniel Gross - REWE RomaniaRemodelarea magazinelor in format Future Store a avut un impact pozitiv, iar confirmarea am primit-o chiar de la clientii nostri. Mai mult decat atat, imbunatatirile aduse magazinelor au participat la crearea unor noi locuri de munca prin prisma serviciilor suplimentare pe care le oferim, cum ar fi posibilitatea de a alege produse din vitrine asistate. Vom continua sa investim in imbunatatirea experientei de cumparare pentru cei care aleg sa viziteze magazinele Penny Market,” a declarat Daniel Gross, Director General Penny Market Romania.

Toate magazinele Penny Market prezinta certificarea ISO 50 001 care atesta respectarea celor mai inalte standarde privind practicile de sustenabilitate si eficienta in domeniul energetic.

Alte imbunatatiri aduse magazinelor Penny Market prin remodelarea in format Future Store au fost realizate prin instalarea unor sisteme noi de racire, adaugarea unei camere frigorifice suplimentare pentru noile sortimente de produse, adaugarea vitrinelor asistate in magazinele care au permis astfel de interventii, cat si schimbarea rafturilor, mobilierului, masinilor de spalat pardoseala si a caselor de marcat.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.