PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a lansat a doua ediție a programului Liga Punctelor PENNY, o inițiativă care sprijină dezvoltarea viitorilor fotbaliști din România. Programul se adresează cluburilor sportive de copii și juniori din întreaga țară și oferă clienților PENNY și tuturor celor implicați în gestionarea cluburilor de fotbal românești oportunitatea de a susține dezvoltarea sănătoasă a viitorilor campioni.
După succesul primei ediții, care a reușit să atragă un număr de peste 650 de cluburi participante, PENNY România își propune să continue și să extindă programul. Un club de fotbal înscris pe platformă poate acumula puncte din achizițiile făcute de clienții PENNY, iar produsele listate pot fi comandate în funcție de disponibilitatea stocului.
Ediția a doua aduce pentru tinerii fotbaliști o gamă și mai largă de produse sportive necesare pentru antrenamente. Cluburile participante vor putea comanda diferite echipamente și accesorii standard (treninguri, încălțăminte, mingi, jaloane etc.), precum și ținute termice pentru sezonul rece și produse auxiliare pentru antrenament, inclusiv porți de fotbal cu stâlpi și plasă.
„Pentru al doilea an consecutiv, suntem mândri să continuăm să sprijinim această inițiativă care are un impact real asupra dezvoltării sportului juvenil. Credem cu tărie că susținerea tinerelor talente este esențială pentru viitorul fotbalului românesc și ne bucurăm că putem contribui la acest program prin parteneriatul nostru cu Federația Română de Fotbal, dar și cu ajutorul clienților”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE România.
Fiecare sesiune de cumpărături în orice magazin PENNY din România contribuie la acumularea de puncte suplimentare pentru cluburile sportive, astfel că 10 lei cheltuiți în magazinele PENNY valorează 1 punct în platformă.
Pe www.ligapunctelorpenny.ro, clienții trebuie să introducă sau să scaneze numărul bonului fiscal pentru a redirecționa punctele către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise pe platformă. Prin selectarea clubului dorit, punctele vor fi transferate automat în contul acestuia.
Anul trecut, peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret s-au înscris în Liga Punctelor PENNY și au folosit punctele obținute în campanie pentru achiziționarea echipamentelor și accesoriilor necesare desfășurării activităților sportive. În total, cluburile au primit echipamente în valoare de 1,62 milioane de lei, ca rezultat al celor 1.865 de comenzi plasate, care au livrat către cluburi peste 35.000 de produse.
Liga Punctelor PENNY se desfășoară în perioada 11 septembrie – 5 noiembrie 2024, în toate magazinele din țară. Doar bonurile de cumpărături emise în perioada de desfășurare a programului pot fi înregistrate în platformă.