Connect with us

Hi, what are you looking for?

#SPECIAL CSR

PENNY: “Sustenabilitatea este o prioritate cheie pentru noi” – Michael Britz

PennyPENNY România a inaugurat recent, la Filiași, judetul Dolj, un depozit standardizat si modern , in urma unei investitii de 26 milioane euro.

Odata cu finalizarea acestui proiect, retailerul a ajuns la 301 de magazine si 4 depozite in Romania.

Compania își propune să investească echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Compania pune accent pe sustenabilitate, atât la nivel de produse și sortiment, prin dezvoltarea de mărci proprii și extinderea gamei de produse sustenabile, cât și în ceea ce privește proiectare și construcția de magazine.

2021 - Michael Britz_REWE“Ca organizație, avem responsabilitatea unui viitor durabil. Ne luăm în serios această responsabilitate. Și nu pentru că ar fi la modă să fii „verde”. Nu, sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre corporative și, prin urmare, o prioritate cheie la PENNY.

Strategia de sustenabilitate a companiei se bazează pe trei piloni. Primul pilon vizează gama de produse. În ultimii ani, cererea de produse bio, dar mai ales de produse locale, precum marca proprie românească Hanul Boieresc, a crescut vizibil.  De asemenea, rutele de transport vor fi reduse, mai scurte, se va lucra într-o manieră ecologică si vor fi asigurate mai multe locuri de muncă în regiune.

Al doilea pilon se axează pe climă, energie și resurse. PENNY este primul lanț de retail din România care a fost certificat conform BREEAM – cel mai cunoscut și cel mai răspândit sistem de certificare la nivel internațional pentru construcția durabilă. Centrul logistic din Filiasi va fi si el certificat conform standardelor BREEAM.

Al treilea pilon este reprezentat de angajați și societate.  Pe lângă un salariu corect, promovarea și sprijinirea acestora în dezvoltarea personală și a abilităților lor este un aspect important.

Când vorbim de societate, desigur, ne referim la clienți, ne referim la comunitățile în care suntem prezenți. De fiecare dată când se deschide un magazin, beneficiază și comunitatea. Cu noi locuri de muncă, efecte economice și sprijin pentru regiune, pentru oraș, pentru țară”, a declarat Michael Britz, Director general al PENNY International.

De asemenea, strategia de sustenabilitate a PENNY este strâns legată de colaborarea cu ONG-uri, precum Banca de Alimente, Crucea Roșie, Salvați Copiii sau Habitat for Humanity.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...