PepsiCo a dat 100.000 euro unui start-up care ofera produse nutritive pe baza de plante

PepsiCo Nutrition Greenhouse 2017 (2)PepsiCo a acordat un grant de 100.000 de euro, in cadrul primului program incubator al companiei in Europa – Nutrition Greenhouse, start-up-ului Erbology, care ofera produse nutritive pe baza de plante.  Erbology, companie detinuta de doi tineri din Republica Moldova, cu sediul in Londra, a inregistrat o crestere de peste 400% pe perioada de desfasurare a incubatorului. Compania transforma plante viguroase, complementare, in alimente, bauturi si ingrediente pentru retete integrale, care pot fi folosite in viata de zi cu zi.  

Ca parte din programul Nutrition Greenhouse, Erbology a folosit grantul initial de 25.000 de euro si accesul la expertii PepsiCo pentru a-si concretiza viziunea de a face ingredientele din plante mai accesibile. Erbology a lucrat la introducerea unei noi game de produse care include bomboane energizante si biscuiti.

Specialistii in marketing ai PepsiCo i-au ajutat pe fratii Turcan sa lanseze 11 produse noi in cateva luni, precum si la abordarea pe zona de retail, produsele fiind listate pe supermarket-ul online Ocado pe parcursul programului. 

Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni si promitatori antreprenori din zona nutritionala a industriei alimentelor si bauturilor. Scopul nostru a fost sa lucram cu brand-uri inoPepsiCo Nutrition Greenhouse 2017 (1)vatoare, care ne impartasesc viziunea de a livra produse nutritive accesibile si gustoase, pentru fiecare zi. A fost o decizie foarte grea sa alegem o singura companie care sa primeasca grantul de 100.000 de euro, dar ii felicit din toata inima pe Irina si Victor Turcan de la Erbology. Entuziasmul, ambitia si spiritul de echipa aratate in timpul programului au fost exceptionale si sunt reflectate in rezultatele pe care le-au obtinut“, a declarant Juan Ignacio Amar, Vicepresedinte al departamentului de Nutritie PepsiCo din Europa de Vest si Africa Subsahariana si coordonatorul programului.

Erbology a fost una dintre cele opt companii inovatoare de nutritie, din industria alimentelor si bauturilor, selectate sa participe in proiectul Nutrition Greenhouse 2017. De-a lungul a  6 luni, start-up-urile au lucrat indeaproape cu specialistii PepsiCo pentru a gasi solutii la provocarile-cheie din cadrul unui business, ce tin de distributie, marketing si aprovizionare.    

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a incuraja inovatiile si de a colabora cu antreprenori si specialisti care contribuie la modelarea industriei de alimente si bauturi. Acesta joaca un rol important in a ajuta PepsiCo sa realizeze obiectivul “Performanta cu Scop” de a-si transforma portofoliul si de a aduce optiuni mai nutritive si accesibile pentru consumatori.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.