Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Peste 2000 de angajati Petrom au redirectionat 2% din impozit catre ONG-uri

Aproximativ 2.000 de angajati ai Petrom, din 14 sedii din tara, au completat – pana acum – formularele de redirectionare a 2% din impozitul pe venit. Comparativ cu anul trecut, numarul celor care au ales sa redirectioneze aceasta suma a crescut cu 30%. Si in acest an, principalul domeniu pe care angajatii Petrom au ales sa il sustina a fost sanatatea (58%), urmat de proiectele sociale (37%), educatie (4%) si protectia mediului (1%).

“Petrom desfasoara numeroase proiecte prin care isi propune sa vina in sprijinul societatii  civile.Acestea sunt realizate, de multe ori, prin implicarea directa a angajatilor nostri, campania 2% fiind un exemplu in acest sens. Lipsa resurselor financiare reprezinta una dintre principalele problemecu care se confruntă ONG-urile din Romania, multe dintre proiectele cu impact ramanand doar la stadiul de concept. Redirecionarea a 2% din impozitul pe venit reprezinta un mic gest pe care fiecare dintre noi il poate face pentru a sustine continuarea programelor sectorului non-guvernamental. Ne bucura foarte mult faptul ca exemplul nostru a fost urmat si de alte companii, care au înteles ca, sprijinind societatea civila, ajuta, de fapt, comunitatile din Romania sa se dezvolte”, a declarat Mona Nicolici, Manager Relatii comunitare Petrom.

Petrom a desfasurat in perioada martie-aprilie 2012 cea de a cincea editie a campaniei anuale de promovare a prevederii 2% in randul angajatilor companiei. La targul de ONG-uri organizat in Petrom City, angajatii au avut ocazia de a interactiona cu reprezentantii a 21 de organizatii non-guvernamentale care le-au oferit informatii detaliate despre activitatea si proiectele derulate.
In urma unui studiu derulat in randul ONG-urilor prezente la targul organizat in Petrom City, participarea la astfel de evenimente reprezinta, pe langa strangerea de fonduri, o buna oportunitate de promovare. De asemenea, interesul populatiei, al mass-media si al companiilor fata de activitatile ONG-urilor este in crestere, lucru evidentiat si de numarul mai mare de voluntari din acest an, comparativ cu 2011. Cu toate acestea, lipsa resurselor financiare reprezinta in continuare o problemă majora. Mai mult de un sfert dintre ONG-urile participante la targ au afirmat ca directionarea sumei provenite din impozitul pe venit reprezinta pana la 25% din bugetul anual al acestora.

 

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...