CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Peste 80 de proiecte inscrise in competitia Romanian CSR Awards

Prima editie a competitiei Romanian CSR Awards 2013 a aliniat la start nu mai putin de 83 de proiecte de Responsabilitate Sociala Corporativa, derulate pe parcursul anului trecut. Valoarea finantarii acordata pentru derularea acestor proiecte depaseste 4 milioane de euro. In competitie au inscris proiecte un numar de 31 de companii cu peste 500 de angajati si 13 companii cu mai putin de 500 de angajati. In ceea ce priveste aria de derulare a acestora, cele mai multe proiecte s-au desfasurat la nivel national, pe locul al doilea ca si locatie a actiunilor de Responsabilitate Sociala clasandu-se cele derulate in Bucuresti.

„Ne bucura numarul mare al proiectelor inscrise in competitie. Acest fapt este o confirmare a cresterii investitiilor in domeniul CSR. Prin intermediul primei editii a competitiei Romanian CSR Awards vrem sa scoatem in evidenta cele mai bune proiecte si campanii de Responsabilitate Sociala. Consideram ca prin popularizarea bunelor practici contribuim la promovarea unei atitudini responsabile atat din partea companiilor, cat si din partea comunitatilor”, a declarat Lacramioara Botezatu, Project Manager al Romanian CSR Awards.

Proiectele inscrise in competitie vor fi evaluate de catre cei opt membri ai Juriului pana la mijlocul lunii martie. Premierea castigatorilor se va face in cadrul unei Gale de Premiere care va avea loc la inceputul lunii aprilie.

Conform comunicarii Comisiei Europene din octombrie 2011, toate marile companii de pe piata europeana trebuie ca pana in 2014 sa integreze in operatiunile lor principii si practici de CSR.

CSR (Corporate Social Responsability) este definita de Comisia Europeana ca fiind “un concept prin care companiile isi integreaza voluntar preocuparile sociale si de mediu in activitatile lor economice si in interactiunea cu factorii de interes”. In cazul companiilor, factorii de interes pot fi angajatii, clientii, investitorii, furnizorii si, nu in ultimul rand, comunitatea locala.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Forbes, Romania Pozitiva, RFI, Actionam Responsabil, Comunicate de afaceri, Ziare.com, Business24, mediaTRUST.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.