P&G si PROFI, cu sprijinul Crucii Rosii, au echipat 41 de maternitati cu patuturi si lenjerii

Donatie Crucea Rosie, P&G, Profi_2 Procter&Gamble, PROFI si Crucea Rosie Romana au echipat 41 de maternitati de stat din Romania cu peste 80 de patuturi noi si 7.600 de lenjerii de pat. Donatia face parte din campania “Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”.

Campania s-a desfasurat in perioada iunie – septembrie 2017 in magazinele PROFI. Beneficiind de forta brandurilor Ariel, Lenor si Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vanzarilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante in campanie a fost directionata catre aceasta cauza.

Identificarea nevoilor imediate existente in cadrul maternitatilor de stat a fost facuta cu sprijinul Crucii Rosii Romane, iar distributia materialelor a demarat in decembrie.

Ioan Silviu Lefter_director general al Crucii Rosii RomaneMaternitatea este locul in care cei mici iau contact pentru prima data cu mediul extern, fiind un spatiu esential atat pentru starea lor de bine, cat si a mamelor. Astfel, intr-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta initiativa sa transformam mai multe sectii de nou-nascuti din tara intr-un loc mai bine echipat, care raspunde nevoilor acestora. Ne bucuram sa fim  alaturi de o initiativa atat de frumoasa, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercitiu de solidaritate”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.

Aceasta actiune este cea mai buna dovada ca atunci cand branduri puternice, ONG-uri si retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv in comunitati si pot fi o forta dedicata binelui, o forta pentru crestere. P&G, PROFI si Crucea Rosie Romana si-au propus prin acest proiect sa ofere nou-nascutilor confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cat mai frumoasa.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.