Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Philips iși consolidează angajamentul de a fi o companie axată pe îmbunătățirea vieților oamenilor

Royal Philips își consolidează angajamentul de a fi o companie axată pe îmbunătățirea vieților oamenilor și anunță o abordare redefinită, complet integrată, pentru operațiuni responsabile și durabile.

Noul cadru Philips include un set cuprinzător de angajamente cheie în aspectele legate de mediu, social și guvernanță corporativă (ESG) care ghidează execuția strategiei companiei.

Acest angajament include obiective ambițioase și planuri detaliate de acțiune.

Philips_20180525_0872 „Suntem o companie dedicată îmbunătățirii vieții oamenilor și pe deplin conștientă de responsabilitatea pe care o purtăm. Anul acesta, inovațiile noastre în domeniul tehnologiei sănătății vor îmbunătăți deja sănătatea și bunăstarea a aproximativ 1,5 miliarde de oameni din întreaga lume. Până în prezent, eforturile noastre au fost recunoscute, inclusiv în cel mai recent top Sustainability All Stars, Fortune, dedicat primelor zece cele mai puternice brand-uri în materie de sustenabilitate. Privind cu mândrie spre realizările noastre, ridicăm acum ștacheta în performanța de mediu, socială și corporativă, prin obiective și provocări de cele mai înalte standarde. Consolidăm angajamentul de a plasa sustenabilitatea în nucleul strategiei de business”- a declarat Marcin Molin, General Manager of Personal Health pentru Philips, Europa de Sud-Est.

 

Mediu: 100% dintre produsele nou introduse conform cerințelor EcoDesign

Respectând limitele de mediu, Philips este dedicată obiectivelor sale, reducând amprenta de carbon în întregul lanț de aprovizionare, în conformitate cu scenariul privind încălzirea globală cu 1,5 oC – așa cum recomandă Convenția Cadru a Organizației Națiunilor Unite privind Schimbările Climatice (UNFCCC) și conform Acordului de la Paris. Prin investiții în inovarea durabilă, 100% dintre produsele și serviciile Philips vor fi concepute în conformitate cu cerințele EcoDesign prin care se dorește îmbunătățirea eficienței energetice, în special în etapa de utilizare de către clienți. Produsele ‘Eco-Hero’ (produse și soluții inovatoare cu beneficii evidente pentru dezvoltarea durabilă) vor reprezenta 25% din venituri.

 

Până în 2025, 75% din consumul total de energie va proveni din surse regenerabile. De asemenea, compania va crește veniturile din economia circulară la 25% din vânzări, își va extinde programul de schimb pentru toate echipamentele medicale profesionale, va încorpora practici circulare la toate punctele de lucru și nu va mai elimina deșeurile la gropile de gunoi și va colabora cu furnizorii pentru a reduce amprenta de mediu a întregului lanț de aprovizionare. Emisiile de carbon, inevitabile în operațiunile proprii, vor fi compensate prin investiții în proiecte de mediu benefice pentru sănătate, cum ar fi programele pentru asigurarea de apă potabilă, energie curată, biodiversitate și împădurire.

 

Social: Îmbunătățirea sănătății și bunăstării

Philips își propune să contribuie la îmbunătățirea sănătății și bunăstării a 2 miliarde de persoane pe an până în 2025 [1] prin inovații și parteneriate cu organizații private și publice (inclusiv Philips Foundation). Lipsa accesului la îngrijire de calitate este una dintre cele mai stringente probleme ale timpurilor noastre. Din acest motiv, compania își propune să extindă accesul la servicii de îngrijire pentru 300 de milioane de persoane din comunitățile defavorizate.

Totodată, Philips și-a asumat și angajamentul de a îmbunătăți viața a 1 milion de lucrători din lanțul de aprovizionare până în 2025, colaborând cu furnizorii săi în programul Supplier Sustainability Performance Program, care utilizează inteligența artificială pentru a evalua și preconiza performanța în dezvoltarea durabilă.

Social: Incluziune și diversitate la locul de muncă

 La Philips, oamenii sunt motivați să își dezvolte propriile cariere prin programe de educație, mentorat și comunicare internă. Ei au acces la instrumente digitale pentru auto-dezvoltare, astfel încât să poată evolua profesional. Generând Incluziune & Diversitate, Philips a stabilit un nou obiectiv de 30% diversitate de gen în poziții de senior leadership până la sfarșitul anului 2025, obiectiv care este de așteptat a fi îndeplinit înainte de finalul acestui an.

 Philips desfășoară și mai multe programe în sprijinul sănătății și bunăstării angajaților săi, inclusiv un program global de asistență, care își propune să ajute angajații cu nevoi urgente.

Guvernanță: Transparență completă privind contribuțiile fiscale

Philips are un angajament puternic în ceea ce privește transparența planurilor, acțiunilor și a rezultatelor sale. Compania se implică în mod transparent în discuții cu acționarii, clienții, partenerii de afaceri, guvernele și organismele de reglementare și oferă produse și servicii de calitate înaltă, care respectă toate legile și standardele aplicabile. În cadrul angajamentului companiei pentru transparență, Philips își propune să publice în Raportul Anual din 2020, contribuțiile fiscale din toate piețele/țările în care operează, acestea fiind evaluate ca o contribuție cu valoare socială pentru comunitățile locale.

 În prezent, Philips se află în procesul de finalizare a programului Healthy people, Sustainable planet 2016 – 2020, prin care s-a angajat să îndeplinească toate obiectivele acestuia, care includ generarea a 70% din vânzări din produse și servicii ecologice, creșterea cu 15% a soluțiilor bazate pe economie circulară, eliminarea CO2 din operațiunile sale, reciclarea a 90% din deșeurile operaționale și evitarea eliminării deșeurilor la gropile de gunoi. 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...