Piraeus Bank a derulat a doua etapa a proiectului CSR “Curat Romania 2014”

curat romaniaPiraeus Bank a derulat, recent, cea de-a doua etapa a proiectului de responsabilitate sociala CURAT Romania, prin care se reafirma angajamentul bancii de a avea o Capitala curata, prin implicarea activa in proiecte de mediu. Astfel, daca pe 20 septembrie angajatii bancii au fost insotiti in cadrul actiunii de catre Brigada de Voluntari (BGV), pe 4 octombrie acestora li s-au alaturat si 35 de elevi, parinti si profesori de la Scoala Gimnaziala Alexandru Costescu. Intalnirea a avut loc in Parcul Izvor, dar cei peste 100 de voluntari ai CURAT Romania au acoperit zone cheie din cele 6 sectoare ale capitalei: Parcul Lacul Morii, zona Lacului Vacaresti,Curat-Romania-Piraeus-Bank-2013_47 Salajan, Parcul Crangasi, Calea Giulesti, Bucur-Obor. Actiunea de ecologizare a Bucurestiului a dus la colectarea a peste 5 tone de gunoaie.

1Raluca-Elis Barbu-Social Media Coordinator in cadrul Piraeus Bank Romania“Atat comunitatea formata pe pagina de Facebook, Curaj Romania, cat si comunitatea din offline care s-a implicat activ in cea de-a doua editie CURAT Romania, confirma, inca o data, eforturile intregii echipe implicate in acest proiect, precum si dorinta romanilor de a face o schimbare si de a fi un exemplu pentru ceilalti. Actiunea CURAT Romania face parte din directia de CSR a bancii si aceasta a doua editie confirma dorinta noastra de a ne implica in viata comunitatii”, a declarat Raluca Elis Barbu, Social Media Coordinator in cadrul Piraeus Bank Romania.

Pentru efortul sustinut, toti voluntarii CURAT Romania au primit diplome de participare. Aprecierea implicarii acestora nu se opreste aici, urmand ca, prin tragere la sorti, doi membri din echipa care a reusit sa stranga cei mai multi participanti, sa fie premiati cu o excursie la munte sau la mare, oferita de Go Travel.

Pagina de Facebook Curaj Romania a fost locul “de intalnire” pentru toti cei care au dorit sa participe sau sa incurajeze aceasta initiativa.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.