Pirelli a dat startul campaniei “Imaginand viitorul cu tine”

Studentii sau masteranziii de la toate facultatile cu varsta intre 18 si 30 de ani, pot participa la campania “Imaginand viitorul cu tine”. In cadrul acesteia tinerii trebuie sa exprime “cuvantul” care, in opinia lor, surprinde cel mai bine caracteristicile sau elementele care ei ar dori sa conteze cel mai mult in viitorul lor. Cuvintele, insotite cate un text de maximum 140 de caractere care sa motiveze alegerea, vor fi selectionate si trimise unui juriu care le va identifica zece, cele mai reprezentative. Cuvintele alese, impreuna cu reflectiile propuse de studenti, vor fi publicate in volumele raportului anual Pirelli 2012 si ilustrate de Liza Donnelly, unul dintre artistii cei mai renumiti, incisivi si rafinati ai revistei The New Yorker. Cei zece “autori” vor beneficia si de o experienta de munca platita timp de 2 luni de zile la sediul Pirelli din Milano.

“In urma acestei campanii, raportul anual Pirelli va propune o noua “poveste”, in paralel cu aspectele mai obisnuite, cel industrial si cel financiar. Acesta va constitui un spatiu de reflectie pe baza impulsurilor care deja sosesc de la tinerii inscrisi: “Empatie”, “Loialitate”, “Creativitate”, “Diversitate”, “Umilinta”, “Curaj”, “Imaginatie” – sunt cateva din sutele de propuneri trimise pana in prezent si care ofera o privire originala, intr-un loc neasteptat cum este un raport anual, asupra modului in care tinerii privesc viitorul”, spun reprezentantii companiei.

In cadrul acestui proiect, alaturi de mari universitati din Italia, Egipt, Franta, Turcia, Marea Britanie, Mexic si Canada, participa si doua universitati din Romania, respectiv Universitatea din Craiova si Universitatea Politehnica din Bucuresti.

Pentru mai multe detalii, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.