Plantam fapte bune in Romania si Publicis Groupe au lansat campania Green Endorsement

vizual GreenEndorsement Impreuna cu initiativa „Plantam fapte bune in Romania” si peste 30 de companii, Publicis Groupe Romania a dat startul campaniei Green Endorsement. Campania este sustinuta de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor. Voluntarii participanti la actiunea de impadurire nationala organizata de „Plantam fapte bune in Romania” vor primi, incepand cu aceasta luna, certificatul Green Endorsement recunoscut de cele mai mari companii din tara. Green Endorsement este un certificat care atesta ca implicarea in organizarea initiativei de impadurire nationala, sub forma de organizator sau plantator, dovedeste calitati importantPlantam Fapte Bune in Romaniae pe care orice companie si le-ar dori de la angajatii sai. Deja peste 30 de companii multinationale si alti  jucatori importanti din economia romaneasca acorda formal atentie voluntariatului in analiza profilului candidatului.

Liana_Buzea_Plantam_fapte_BuneCampania Green Endorsement va ajuta dezvoltarea exponentiala a initiativei noastre. Cel mai de pret lucru pentru noi a fost, inca din 2011 de cand am demarat acest proiect, implicarea in organizarea actiunilor si plantatiilor locale. Faptul ca aceasta munca este in prezent recunoscuta ca experienta profesionala si are greutate in procesul de recrutare al partenerilor corporate este un atu pe care speram sa il valorifice majoritatea tinerilor in cautarea unui loc de munca, cat si cei care au deja un loc de munca si doresc sa isi dezvolte diferite abilitati. Voluntariatul, atata vreme cat este realizat in mod profesionist, iti poate dezvolta cariera, iar noi ne bucuram atat de efectul acesta, cat si de cel asupra mediului inconjurator si comunitatii”, a declarat Liana Buzea – Fondator Plantam fapte bune in Romania.

Campania isi propune sa creeze o legatura intre viitorul mediului inconjurator si viitorul profesional al tinerilor, dat fiind faptul ca acestia sunt mai preocupati de cariera si de viata personala decat de mediul inconjurator, iar voluntariatul se afla la coada listei de preocupari. Obiectivul campaniei este constientizarea tinerilor absolventi ca timpul investit in mediu inseamna timp investit pentru cariera lor.

In functie de implicarea in initiativa „Plantam fapte bune in Romania”, participantii vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.

Prima actiune pe anul acesta are loc pe 19 martie (sambata) in judetele Giurgiu, Valcea, Timis, Buzau iar pe 26 martie in judetul Iasi. Actiunile vor fi continuate cu ingrijirea plantatiilor (atat cele de anul acesta cat si cele din anii anteriori), iar in toamna cu o actiune masiva de impadurire in aceeasi zi in mai multe judete. Voluntarii organizatori se pot inscrie pe link-ul acesta, iar voluntarii plantatori aici.

Partenerii campaniei sunt: eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Posta Romana, Banca Transilania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Tiriac Holdings, Ericksson, BDO Audit, Avangate, Regina Maria, Agricost, OLX, Immochan, Tuca Zbarcea & Asociatii, Lugera, ARVAL, Webhelp, Brenntag, Zenith Media, Plastic Omnium.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.