Platforma britanica Neighbourly si-a diversificat schema de donatii comunitare. Marks & Spencer si Starbucks, primii donatori nonalimentari

Marks&Spencer NeighbourlyNeighbourly.com, platforma sociala care conectează proiectele comunitare cu persoane si companii care doresc sa ajute, a anuntat extinderea schemei sale de intermediere a donatiilor, prin introducerea in program a produselor nealimentare. Decizia a fost luata in urma unui sondaj realizat in randul organizatiilor beneficiare, care, in proportie de 92%, si-au exprimat dorinta de a primi donatii nealimentare utile in derularea activitatilor lor comunitare. Din sondaj, a reiesit ca cele mai necesare produse sunt cele de spalat, articolele de toaleta, echipamentul de bucatarie si mobilierul. Distribuirea articolelor in surplus nedorite, dar inca utile, va contribui, spun reprezentantii neighbourly.com, la reducerea consumului de materii prime, a utilizarii depozitelor de deseuri si a nivelului de dioxid de carbon.

Prima companie care a intrat in noul program de donatii nealimentare este Marks & Spencer. M&S va face donatii zilnice constand in baterii, pungi, ghivece, produse de curatenie si igiena, odorizante de camera, articole de ingrijire personala si hrana pentru animalele de companie.

Donatiile regulate de alimente si produse nealimentare fac parte din planul nostru global A 2025, scopul fiind acela de a deveni o companie cu deseuri 0 pana in 2025. Faptul ca suntem capabili sa maximizam reutilizarea produselor nealimentare este benefic nu doar pentru afacerea noastra, ci si pentru mediu si pentru organizatiile din comunitate, prin aceea ca ele isi pot directiona fondurile catre activitatile directe cu beneficiarii, a declarat pentru neighbourly.com Louise Nicholls, responsabilul de CSR M&S.

O alta companie cu reputatie, Starbucks, va folosi si ea noua facilitate oferita de neighbourly. Starbucks deruleaza in Marea Britanie un program comunitar numit Community Cafe. Prin intermediul neighbourly, Starbucks va sustine activitatea cafenelelor sociale conduse de organizatii caritabile, prin donatii de siropuri, cafea, condimente, dar si dispozitive specifice.

Pana in prezent, neighbourly a redistribuit peste 1.500 tone de alimente, echivalentul a aprox. 1,8 milioane de mese. Peste 700 de organizatii caritabile au aderat la programul de donatii alimentare neighbourly.

Sursa foto: neighbourly.com

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.