Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Ploiești Shopping City lansează campania „Natura unui MULȚUMESC”

Natura unui MULTUMESCPloiești Shopping City implementează începând cu luna ianuarie prima inițiativă de colectare selectivă și administrare a deșeurilor la sursă într-un centru comercial din Ploiești. Desfășurată sub conceptul Natura unui MULȚUMESC, campania dă voce beneficiarilor direcți: Apa, Pădurea, Orașul și pune publicul față în față cu schimbările pe care colectarea selectivă le poate aduce concret în fiecare dintre cele trei medii.

Natura unui MULȚUMESC este o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător. În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City își propune educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura, punând la dispoziție cadrul optim pentru colectarea diferențiată a deșeurilor.

În prima etapă a proiectului, în Ploiești Shopping City s-au instalat recipiente de colectare selectivă compartimentate după tipul de deșeu: hârtie și carton, plastic și metal, sticlă, deșeu menajer. Prin realizarea procesului de colectare selectivă, clienții centrului comercial pot contribui la reducerea consumului de energie, reducerea poluării, păstrarea unui mediu curat și reducerea cantităților de deșeuri depozitate, cu efecte pozitive vizibile și imediate asupra orașului și a naturii.

 În următoarea etapă a proiectului Natura unui MULȚUMESC, în zona de food court a mall-ului se va implementa un sistem de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeului menajer și reducerea plasticului, o strategie proactivă de colectare a deșeurilor la sursă. Bazată pe regula celor 4R: Refolosește, Redu, Reciclează, Repetă!,  inițiativa va fi un exemplu de economie circulară și un mod eficient de a proteja mediul, prin reducerea cererii pentru resurse naturale noi și conservarea resurselor limitate neregenerabile.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...