PRAIS Corporate Communications a finalizat cel de-al doilea an de implementare a proiectului „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile”, derulat sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”. Avand ca obiectiv incurajarea consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane varstnice si femei insarcinate din orasele Roman si Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gatit au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe si legume proaspete. In cele 24 de luni de implementare, toți participantii la proiect au preparat 33 de retete impreuna cu bucatari priceputi, care i-au invatat secretele folosirii ingredientelor proaspete in meniul zilnic. Nutritionistii au oferit constant informatii despre calitatile nutritive ale legumelor si fructelor, beneficiile acestora asupra sanatatii, precum si modalitati de a le integra in alimentatia zilnica pentru a avea o dieta echilibrata.
„Impactul acestui proiect in randul celor 1.500 de beneficiari este impresionant. Dedicatia cu care, timp de 2 ani, echipa noastra de consultanti, cei 20 de parteneri locali, organizatii non-guvernamentale, autoritati si-au adus direct contributia, este remarcabila. A fost o onoare pentru noi sa dezvoltam in Romania acest proiect generos sustinut de DG Sanco”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Proiectul „Mai mult gust, mai multa savoare”, este o iniţiativa a Directiei Generale Sanatate si Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco. Acesta a fost demarat in iulie 2012 in Romania, Bulgaria si Slovacia, fiind coordonat la nivel european de catre compania Babel Strategy & Communications.
PRAIS Corporate Communications a asigurat managementul si implementarea acestuia in Romania.