PRAIS: Tone de fructe si legume date prin proiectul „Mai mult gust, mai multa savoare”

PRAIS Corporate Communications a reusit sa distribuie nu mai putin de 5,6 tone de fructe si 2,5 tone de legume, in cadrul proiectului european „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile”. Sub sloganul „Mai mult gust, mai multa savoare”, lunar, in orasele Roman si Medgidia, peste 680 de beneficiari din trei categorii sociale: copii, persoane varstnice si femei insarcinate au fost angrenati in 200 de interventii directe in cadrul carora au fost distribuite tone de fructe si de legume.

“Datorita evaluarii rezultatelor obtinute in primul an, proiectul va continua in tara noastra pentru inca un an, pana in iunie 2014, ceea ce reprezinta o mare reusita pentru noi toti. Echipa noastra va sustine in continuare, cu dedicatie aceasta campanie, accesul la informare si educatie pentru promovarea stilului de viata sanatos fiind o prioritate”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Beneficiarii au participat activ la 20 de caravane mobile cu demonstratii de gatit, 186 de sesiuni lunare de gatit in cadrul carora au preparat, alaturi de bucatari priceputi, zeci de retete folosind o mare varietate de legume si fructe de sezon. Nutritionistii au oferit celor prezenti informatii privind calitatile nutritive ale legumelor si fructelor, beneficiile lor asupra sanatatii, precum si modalitati de a le integra in alimentatia zilnica pentru a asigura constant o dieta echilibrata. Dupa fiecare sesiune de gatit, toti beneficiarii au primit retete tiparite, precum si fructe si legume proaspete.

Proiectul este o initiativa a Directiei Generale Sanatate si Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco – si are ca obiectiv promovarea si incurajarea consumului de fructe si legume proaspete in randul categoriilor defavorizate si care se desfasoara in 3 tari: Slovacia, Bulgaria si Romania.

In tara noastra, echipa PRAIS a angrenat in campanie 20 de parteneri locali: organizatii non-guvernamentale si autoritati locale din cele 2 orase. Un studiu aprofundat al impactului acestor metodologii de informare si educare se face anual.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.