Premii pentru excelenta in management acordate fabricii Bosch

Fabrica Bosch din Bamberg si divizia Sisteme de Control al Sasiului din cadrul Bosch au primit, impreuna, trei premii din partea EFQM, Fundatia Europeana pentru Managementul Calitatii. Este pentru prima data cand Bosch a primit trei premii intr-un singur an in cadrul celei mai renumite competitii europene pentru excelenta in afaceri. Premiul pentru Excelenta EFQM este considerat cel mai important premiu din Europa acordat pentru excelenta in afaceri. Castigatorii au demonstrat ca organizatiile lor se remarca printr-un nivel extraordinar de performanta si prin rezultate excelente. In opinia juriului, aceste organizatii reprezinta modele demne de urmat si sunt privite ca fiind lideri in sectoarele lor de activitate.

„Premiile obtinute de fabrica Bamberg reprezinta o confirmare a muncii excelente si a angajamentului permanent al tuturor angajatilor Bosch ai fabricii noastre. Castigarea a doua premii intr-un singur an reflecta nivelul inalt de performanta si de motivare al tuturor angajatilor nostri din Bamberg”, a declarat Hans Hoffmann, directorul comercial al fabricii din Bamberg.

Este pentru prima data cand una dintre fabricile principale Bosch a primit un astfel de premiu. Fiind principala fabrica pentru sistemele de injectie diesel si de benzina, fabrica din Bamberg impartaseste cunostintele tehnice asociate procesului de productie altor 19 fabrici Bosch din 10 tari. Premiul primit de divizia Sisteme de Control al Sasiului este primul de acest gen acordat pentru activitatile desfasurate la nivel mondial de o intreaga divizie. Opt membri ai juriului EFQM provenind din sapte tari au intervievat un numar total de 447 angajati din 12 locatii Bosch, amplasate in opt tari diferite.

Competitia EFQM a fost organizata anual incepand de acum 20 de ani. La aceasta competitie iau parte companii si institutii publice din aproape toate tarile europene. Un juriu international evalueaza organizatiile participante la opt categorii: „Conducere cu viziune, inspiratie si integritate”, „Management prin procese”, „Atingerea succesului prin implicarea angajatilor”, „Crearea de valoare adaugata pentru clienti”, „Stimularea creativitatii si a inovatiei”, „Crearea de parteneriate”, „Asumarea responsabilitatii pentru un viitor sustenabil” si „Obtinerea de rezultate echilibrate”. 

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.