Primul studiu de CSR realizat de Ernst & Young Romania si CSRMedia.ro

Ernst & Young Romania si CSRMedia.ro lanseaza in premiera un studiu dedicat domeniului de CSR din Romania, privit ca instrument de pozitionare strategica. Acesta isi propune sa realizeze o radiografie a situatiei actuale in care se afla Responsabilitatea Sociala Corporativa, oferind astfel o analiza relevanta atat pentru factorii de decizie, cat si pentru specialistii CSR. In perioada urmatoare, persoane din managementul companiilor, dar si specialistii CSR vor fi invitati sa raspunda la un scurt chestionar online. Ulterior, expertii  Ernst & Young Romania vor agrega informatiile obtinute si vor elabora concluziile.

“Impreuna cu CSRMedia.ro, ne propunem sa realizam prima analiza cantitativa si calitativa asupra campaniilor si initiativelor de responsabilitate corporativa din Romania. Scopul este acela de a demonstra aportul proiectelor CSR la strategia companiilor si de a aduce in prim-plan argumentele sustenabile pentru introducerea principiilor responsabilitatii corporative in modelul de business”, a declarat Elena Badea, Head of Market Enablement, Ernst & Young Romania.

Demersul va duce la cresterea vizibilitatii eforturilor depuse de companiile din Romania in acest domeniu. Mai mult, fiind realizat anual, se vor putea elabora analize comparative care sa surprinda dinamica strategiilor de CSR.

“Responsabilitatea sociala corporativa a evoluat in ultimii ani, in pas cu tendintele la nivel global. Daca la inceput aceasta se limita la donatii pentru diferite cauze, acum se pune tot mai mult accent pe sustenabilitate si dialog cu stakeholderii. De asemenea, tot mai multe companii includ in strategiile de business aceasta componenta. Prin urmare, o analiza a domeniului poate deveni un instrument util pentru factorii de decizie”, a declarat George Carpov, Consultant CSR in cadrul CSRMedia.ro

Prima editie a acestui studiu poate fi rasfoita mai jos.

Studiu Tendinte Si Realitati CSR in Romania CSRmedia.ro Ernst&Young

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.