Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Procter & Gamble a lansat campania “Multumesc, mama!”

Procter&Gamble a devenit partener oficial al Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR), ocazie cu care a lansat campania “Thank you mom”. Prin aceasta  initiativa comania va sprijini atat echipa Romaniei care va participa la Jocurile Olimpice de la Londra, cat si promovarea ideii de dezvoltare a tinerilor prin sport. Mai exact, P&G va sustine implicarea tinerilor si copiilor in sport, prin organizarea de evenimente educationale menite sa incurajeze mamele sa-si ghideze copiii  sa faca mai mult sport.

 ”Jocurile Olimpice sunt menite sa contruiasca o lume mai buna prin intermediul sportului. Suntem bucurosi ca acest parteneriat cu P&G vine in sprijinul sportivilor, a mamelor si a familiilor acestora. Practicarea sportului de catre copii si tineri are beneficii dovedite atat in ceea ce priveste sanatatea, cat si in dezvoltarea lor psihica si sociala. Copiii sportivi sau activi din punct de vedere fizic au o capacitate de integrare sociala mult mai buna si un simt al responsabilitatii mult mai dezvoltat. Copiii care practica sport astazi sunt potentialii olimpici de maine”, a declarat Octavian Morariu, presedinte COSR.

Nevoia unei astfel de iniţiative este confirmata si de un sondaj care releva ca aproape jumatate dintre copiii din Romania (43%) nu practica activitati sportive, in timp ce gradul de implicare a copiilor in astfel de activitati organizate in afara orelor de educatie fizica este de doar 14%.

“Parteneriatul cu COSR reprezinta sincronizarea misiunii P&G – aproape de oameni pentru o viata mai buna – cu obiectivul Comitetului Olimpic International de a construi o viata mai buna prin sport. Vom sprijini echipa olimpica a Romaniei si pe mamele sportivilor, pentru ca, in spatele fiecarui sportiv – fie foarte cunoscut sau la inceputul carierei – se afla o mama deosebita”, a declarat Sotirios Marinidis, General Manager P&G Balcani.

Confrom studiului, 77% dintre copiii implicati in activitati sportive in afara scolii sint incurajati de parinti si de prieteni sa faca acest lucru.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...