Programe romanesti de CSR nominalizate la European Excellence Awards

Proiectele I love Velo si Raiffeisen Comunitati au fost nominalizate la „European Excellence Awards”. Programul de bike sharing gratuit “I love Velo” a fost inscris pe lista scurta la categoria “Ecologie si Mediu”, iar programul de granturi “Raiffeisen Comunitati” la categoria “Blog”.

„I’Velo este un proiect pe care Raiffeisen Bank il desfasoara impeuna cu partenerul Green Revolution, iar vestea nominalizarii a produs mare bucurie in cele doua echipe. Faptul ca proiectele la care am lucrat au intrat pe lista scurta alaturi de mari programe, dezvoltate de cele mai cunoscute corporatii europene, este pentru noi o recunoastere. Culmea, I’velo si Raiffeisen Comunitati sunt pentru noi chiar proiectele fanion ale anului”, spun reprezentantii Raiffeisen.

Un alt proiect de CSR selectat pe lista scurta la categoria „Energie”, este „Redescopera Romania”, derulat de OMV Petrom.

Prin proiectul I’Velo, lansat in mai 2010, peste 550.000 de persone au utilizat bicicletele din cele 5 orase incluse in proiect: Bucuresti, Brasov, Iasi, Cluj si Constanta. Impreuna, utilizatorii I’Velo au facut de 50 de ori inconjurul lumii si au redus cu 40 de tone emisiile de CO2 din atmosfera.

Prin programul de finantare Raiffeisen Comunitati au fost alocate fonduri de 220.000 lei pentru sprijinirea proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care Raiffeisen Bank isi desfasoara activitatea. A fost primul concurs online de proiecte sustinut de o banca din Romania, castigatorii fiind desemnati exclusiv pe baza numarului de voturi obtinut.

Campania “Redescopera Romania”, initiata de OMV Petrom in 2010 au fost puse pe harta Petrom cele mai importante locuri si recomandari de vizitat pentru oricine este interesat de valorile autentice romanesti. S-au parcurs 6.000 de km, s-au vizitat peste 70 de orase si 100 de puncte de interes, s-a realizat o harta cu peste 800 de recomandari de locuri de vizitat in Romania. In 2011 campania a vizat ca tot mai multi romani sa regaseasca traditia romaneasca in locurile unde s-a pastrat neatinsa de sute de ani si sa creeze cea mai actuala si frumoasa imagine a Romaniei mai putin cunoscute. Pentru aceasta, Petrom a invitat in campanie cele mai importante branduri romanesti – Dacia, BCR si Romtelecom.

Proiectele au fost nominalizate pentru European Excellence Awards de un juriu alcatuit din 34 de specialisti cunoscuti din domeniile comunicare si relatii publice.

Castigatorii European Excellence Awards vor fi anuntati pe 8 decembrie la Amsterdam.

Proiectele nominalizate pot fi gasite aici

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.